Yahudiyim artık İsrail'de yaşamaya karar verdik. Vatandaşlığımızı aldık 2 ay sonra yerleşeceğiz. Türkiyeyi çok özleyeceğim, İstanbulu çok seviyorum ayrılmak istemem ama vatanımda da yaşamayı da çok istiyorum orada benim kardeşlerim var
Güncellemeler
+1 yıl
İyi dileklerde bulunan herkese çok teşekkür ederim 🙏🌺 iyi ki varsınız sizi asla unutmayacağım.
Güncellemeler
+1 yıl
Hepiniz iyi varsınız
2 ay sonra İsrail'e gidip hayatım sonuna kadar orada kalacağım merak ettiğiniz bir şey var mı?
Istersen neden gelemeyesin ki. Ama emin ol. oraya gidince kendini evinde hissetmryeceksin hatta dışlanıp 2. Sinif muamelesi göreceksin. Siz yahudiler bu konuda beceriklisinizdir.
Bu arada aşağıdaki arap artıklarının laflarını çok da umursama. Irkçılıktan, ayrımcılıktan bahsederler ama en büyük ırkçı kendileri maalesef.
Soran
+1 yıl
Emin ol ki hiçbir yahudi türklere düşman değil. Tam tersi diğer milletler yahudileri sevmez ama Türkler Yahudilere karşı samimiler. Yahudilerde çok Türkleri çok severler. İsrailde türk dizileri ve müziğine çok fazla ilgi var. Umarım kardeşlik bağlarımız kuvvetlenir
Soran
+1 yıl
Evet iğrenç bir Zihniyete sahipler. Midem bulanıyor onlardan. Bu baskı ortamı bizi çok yordu. Umarım orada güzel bir hayatımız olur.
Erdoğan yüzünden Türkleri sevmeyen bir sürü İsrailli gördüm, haksızlar diyemem, bizim hükümetimiz ve milletimiz onları sevmezken onlar neden bizi sevsin ki. Ama araplar için düşman olmamıza hiç gerek yok. Çünkü araplar hem Türklerin hem Yahudilerin başına bela, ortak dertlerimiz var yani.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
Belki bir kahveye uğrarız eşimle... London dan selamlar
Londrada çok yahudi var. Bekleriz 😊
Normal bizim ordumuz o toprakları size verdi... :)
Tam tersi İngiltere yerleşmelerine izin vermedi
Onu kast etmedim Almanları orda durdurup kraliyet ordusunun korumasında kuruldu ülkeniz
Mutlu olmanızı dilerim yalnızca🙂
Çok sağol 🌺🙏
Güle güle tatile de bekleriz
Her sene gelirim 🌺🙏
Antalyaya gelirsen bir kahvemi iç mutlaka
Umarım bir gün gelebilirim
Istersen neden gelemeyesin ki. Ama emin ol. oraya gidince kendini evinde hissetmryeceksin hatta dışlanıp 2. Sinif muamelesi göreceksin. Siz yahudiler bu konuda beceriklisinizdir.
inş güzel olur tüm yaşantın
Çok teşekkür ederim 🌺🙈
kendine iyi bak
Teşekkür ederim siz de kendinize iyi bakın 🙏🌺
Arada tatillerde İstanbula gidersin🌼
Evet İstanbul benim memleketim
Beni de al götür buradan
Çok isterim 😔 orada başlarda yabancılık çekeceğim yanımda anlatacağım biri olsaydı güzel olurdu
İsrail'de yaşayan çok Türk ve Azerbaycanlı var onları bulsan çok yabancılık çekmezsin bence
Evet ama azlar. Biz bir kibbutza yerleşeceğiz ilk etapta
Umarım mutlu olursun, yolun açık olsun 🌈😇
Çok teşekkür ederim 🙏🌺 Yahudilere karşı önyargılı olmaman beni çok mutlu etti 😊
Aksine ben Yahudileri severim, tabii Türklere düşman olmayanlarını. Hiç değilse araplar gibi ikiyüzlü kalleş değiller.
Bu arada aşağıdaki arap artıklarının laflarını çok da umursama. Irkçılıktan, ayrımcılıktan bahsederler ama en büyük ırkçı kendileri maalesef.
Emin ol ki hiçbir yahudi türklere düşman değil. Tam tersi diğer milletler yahudileri sevmez ama Türkler Yahudilere karşı samimiler. Yahudilerde çok Türkleri çok severler. İsrailde türk dizileri ve müziğine çok fazla ilgi var. Umarım kardeşlik bağlarımız kuvvetlenir
Evet iğrenç bir Zihniyete sahipler. Midem bulanıyor onlardan. Bu baskı ortamı bizi çok yordu. Umarım orada güzel bir hayatımız olur.
Erdoğan yüzünden Türkleri sevmeyen bir sürü İsrailli gördüm, haksızlar diyemem, bizim hükümetimiz ve milletimiz onları sevmezken onlar neden bizi sevsin ki. Ama araplar için düşman olmamıza hiç gerek yok. Çünkü araplar hem Türklerin hem Yahudilerin başına bela, ortak dertlerimiz var yani.
Bir Panteist olarak ben de müslümanların içinde çok rahatım diyemem ama yaşıyoruz bir şekilde, hiç değilse sen kurtulursun bu insanlardan umarım.
Umarım bu nefret bir gün son bulur. Dilerim sen de güzel bir hayat yaşarsın. Senin için dua edeceğim kendine çok iyi bak ❤️❤️
Yolun açık olsun. 👏
Çok teşekkür ederim 😊🌺🙏
kendine cici bak
Teşekkür ederim