Biz bize yeteriz kampanyasından adıma 1000 TL yatmış ama ben daha yeni görüyorum, bunu alabilir miyim yoksa yandı mı hak?

Biz bize yeteriz kampanyasından adıma 1000 TL yatmış ama ben daha yeni görüyorum, bunu alabilir miyim yoksa yandı mı hak?
E devlette tesadüfen farkına vardım, daha önce bilgilendirme msji gelmediği için haberim olmadı ama 3 ay içinde alınmayan para geri iade edilir yazıyor kuruma, ama ödeme başlama tarihinden itibaren bakınca Aralık ayı görünüyor alabilir miyim yoksa yanmış mıdır bu yardım parası? Birde son ödeme tarihi 31,12,2100 yazıyor bu 2100 ne demek oluyor 🤔 alan veya alamayan aynı durumu yaşayan varsa bilgilendirme yaparsa sevinirim?
Güncellemeler
+1 yıl
Çektim parayı pazartesi günü, yanmamış hakkım
Biz bize yeteriz kampanyasından adıma 1000 TL yatmış ama ben daha yeni görüyorum, bunu alabilir miyim yoksa yandı mı hak?
Cevapla