E devlette tesadüfen farkına vardım, daha önce bilgilendirme msji gelmediği için haberim olmadı ama 3 ay içinde alınmayan para geri iade edilir yazıyor kuruma, ama ödeme başlama tarihinden itibaren bakınca Aralık ayı görünüyor alabilir miyim yoksa yanmış mıdır bu yardım parası? Birde son ödeme tarihi 31,12,2100 yazıyor bu 2100 ne demek oluyor 🤔 alan veya alamayan aynı durumu yaşayan varsa bilgilendirme yaparsa sevinirim?
Güncellemeler
+1 yıl
Çektim parayı pazartesi günü, yanmamış hakkım
Biz bize yeteriz kampanyasından adıma 1000 TL yatmış ama ben daha yeni görüyorum, bunu alabilir miyim yoksa yandı mı hak?
Bunu sosyal yardım damı baktın e devlet den. bn yapalı bir sene oldu hala başvuru devam ediyor diyor
0
1 Yorumla
Soran
+1 yıl
Pandemi sosyal destek paketinden bir kez almıştım ve ondan sonra o sayfada hâlâ süreç devam ediyor almama rağmen ama bunu e devlette PTT kurum tarafından yapılan yardımlar bölümünde gördüm öyle haberim oldu ama tarihi geçmiş mi alabilir miyim onu bilmiyorum, yani bunun için ekstra başvuru da bulunmamıştım
Dediğim gibi ben başvuru da bulunmadım daha önce pandemi sosyal destek yardımı almıştım demek ki bu da otomatikman yatırılmış ama ben bir kez alan bir daha alamıyor diye zaten ne başvuru yaptım ne de soruşturma gereği duymadım, ama yatırılmış
Ana Sayfa > Aile & Toplum > Sorular > Biz bize yeteriz kampanyasından adıma 1000 TL yatmış ama ben daha yeni görüyorum, bunu alabilir miyim yoksa yandı mı hak?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
tanıdık birine aralıkta yatmış çekti yeni
Baya uzun süre geçti ama nerden bilelim ki bilgilendirme yapılmazsa 😏😏 sözde iş yapıyorlar
başvuruda bulunmuşsun zahmet edip takip et işte :D
Ben başvuru da bulunmadım
Kendileri araştırıp bulup yatırmışlar
neyse 3 ay falan bilmiyorum bizimki yeni çekti kaç ay geçmiş sorun yaşamadı
Tamam PTT ye gidicem zaten ama merak ettim işte sormak istedim, teşekkürler
2100 yılında alacaksın 79 yıl kalmış 😂😂😂
Ben de öyle umuyorum en azından hakkım yanmamış olur 🤣🤣
Sayılı günler geçer kafana takma 😂
Sağol yaa teselli buldum 🙄🙄🤣
Yardımcı olduğum için mutluyum 🤪
Bunu sosyal yardım damı baktın e devlet den. bn yapalı bir sene oldu hala başvuru devam ediyor diyor
Pandemi sosyal destek paketinden bir kez almıştım ve ondan sonra o sayfada hâlâ süreç devam ediyor almama rağmen ama bunu e devlette PTT kurum tarafından yapılan yardımlar bölümünde gördüm öyle haberim oldu ama tarihi geçmiş mi alabilir miyim onu bilmiyorum, yani bunun için ekstra başvuru da bulunmamıştım
1 yıl süresi var alabilirsin
Neden 3 ay içinde alınmayan yardım kuruma geri iade edilir diyor o zaman? Siz neye göre 1 yıl olduğunu söylüyorsunuz?
Orda tarih yazıyor pazartesi hemen postaneye git bnce
Gidicem de 1 yıl süresi olduğu nerde yazıyor onu anlamadım, benim anladığım daha 79 yıl var almak için 🙄🙄
Yok yok benimkinde de aynısı yazıyordu
Sonuç itibariyle sen ne kadar zaman sonra aldın ve sende mi para yattigindan habersizdin?
Ben başvuru yaptıktan sonra sık sık kontrol ettim yatınca da zaten hesap numarası yazmıştım başvuru formuna direk hesabıma aktarıldı para
Dediğim gibi ben başvuru da bulunmadım daha önce pandemi sosyal destek yardımı almıştım demek ki bu da otomatikman yatırılmış ama ben bir kez alan bir daha alamıyor diye zaten ne başvuru yaptım ne de soruşturma gereği duymadım, ama yatırılmış
Valla kardeş pazartesi ptt ye git varsa alırsın yoksa helal et gitsin artık yapacak bir şey yok
Aynen öyle yapacak bişey yok, teşekkürler cvp için
Rica ederim