Hurma olmuş 160 tl, alabilen tüm zengolarla tanışmak için bu anketi açıyorum. Hadiyin bakalım. 

Alırız 1 kilo, o kadar fakir değiliz.
Almıyoruz, zeytin nemize yetmiyor!
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

Yalnız hurma pahalı olsa iyi
. ne ucuz kaldı ki bu hayatta her şey pahalı..
Ayrıca hurmayı çok seviyorum..
250 gram alır yerim.. oda zaten beş on tane gelir..
Boğazımdan kesemem ki..
Sende en pahalı, en iri, en etli, en sevdiğim hurmayı koymuşsun görsele yaa canım çekti
Yine de almayız.
Uçursunlar bakalım fiyatları belki uzaya gideriz bu sayede.
Hurmalı yemek lüks sayılır artık. Rezilliğe bak.
Cevap
5Cevap
Kızlar Bir Adım Öne o en pahalısı daha ucuz olanlarıda var hem ramazan senede 1 kere abartılıyor bence
200 gramlık paketleri 30₺ ye satılıyor fazla almayın oğlum açgözlü olmayın oruç bunu gerektirir şükredeceksin.
Yemem sevmem çok nadir ramazan boyunca 1 2 tane yerim ama eve alınır mutlaka
İt gibi çalışırım bogazımdan kısmam
Boş şeylere para vermek yerine doğal gıda ile beslenirim
zaten sevmiyorum yemiyorum
eksikliğini hiç çekmedim bugune kadar
Kudüs hurması bomba gibi kocaman oluyor.
Yarim kilo alsam yiyemem zaten tüm ramazan
Almam
Alırız
Alırız
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?