Bayramda arkadaşlarımı aramaya utanıyorum, toplu mesaj atsam daha iyi mi olur?

Pek sık konuşmuyoruz yani öyle samimi değiliz yani birkaçını arasam bile hepsini aramam da garip olur toplu mesaj atmak mantıklı geldi bazı akrabalarımızı arayacağım
Bayramda arkadaşlarımı aramaya utanıyorum, toplu mesaj atsam daha iyi mi olur?
Cevapla