Pek sık konuşmuyoruz yani öyle samimi değiliz yani birkaçını arasam bile hepsini aramam da garip olur toplu mesaj atmak mantıklı geldi bazı akrabalarımızı arayacağım
AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Eminim çoğu imansızdır haha boşver salla mesajı geç
😂 ne mesajı atsam ya çok kararsız kaldım kendimi 40 üstü teyzeler gibi hissediyorum şu an internetten bayram mesajı bakıyorum
Ben kimseyi aramam sormam
Neden
Kimsenin degeri yok bende insanlarla merhaba merha yaparım belki yüzlerce binlerce arkadaşım var. Onlar arada atarlar benden yaşça büyük olan arkadaşlarda var. Ben dediğim gibi toplasan 1-2 kişi ile bayramlasirim oda çok uzun 20-25 senelik arkadaştır gerisi boş geliyor
Bu arada bayramınız kutlu olsun sevdiklerinle sağlıklı huzurlu geçer inşallah
Sizinde bayramınız kutlu olsun, toplu mesaj atmaya karar verdim bende bir kaç kişiyi arayacağım
Teşekkür ederim. Anladım kafana göre takil çok samimi olduklarını özellikle yanında iken rahat huzurlu olduğun insanları arayabilirsin.. çok fazla samimi olmadığını mesaj yaş gönder. 🙂🤲🌹
Aynen öyle yapacağım 😊tüm rehberi seçerim de yinede ararım yakın olduklarimi
Akrabaları sakın arama bak moralini bozarlar benden demesi😂ben akrabalara nurmara bile vermedim bana ulasmasin diye😂🙂
Bazılarını seviyorum onları arayacağım dedimi birde 😊bazılarına bende numaramı vermiyorum
Valla sonra akrabaları aradim moralim bozuldu dersen kendi ayağına sıkarsın😂😂😂 demedi deme. Benim telefonum sessizde bazen böyle günde telefon u kapatırım gerek yok genede sen bilirsin akrabalara no mesaj no arama😂
😂😂 yok ya iyi akrabalarımız da var ama bayram mesajı buladim internetten mesaj bakıyorum shsgs güzel bir şey yok
Ben olsam komik içerikli bayram mesajı bulurum 😂
Bulamadım ya komik de olurdu
Bayram mesajı, anla işte.. Bu bir Bayram mesajıdır yaz😂
Hayır 😂😂
Telefonum, Telefonunuzun bayramını en içten dileklerimle kutlar... Uzun batarya ömrü diler😂
Peki bu da mı olmaz
😂😂 bilemedim bu daha iyi sanki
😂😂😂ben böyle komik şeyler yollarım. Kafana göre takıl yani bence bu sana uyar hani telefonda kutlayacaksın ya🙂
Sana bu mesajı yollamak yakışır..
Yeter ki sağlık ve gönüllerimiz bir olsun. Allah nasip ederse diğer bayramları sevdiklerimizle kutlarız. Rabbim birlik ve berberliğimizi bozmasın her şey hallolur Sevgi, ve saygıyla, bayramınız mübarek olsun.
Aaa evet😊 tam benlik bak bu
Tamam bunu yaz gönder gitsin 😋bu bayram şekerde yemicem ya nasıl bir bayram bu
Akrabalara yolladiktan sonra bu mesajı arkasından iban numarası at ki bayram harçlığıni bu hesaba yatırın de minimum 200 TL kabul et🙂
😂😂 ben şeker aldım djdhd misafir gelmicek diye az kaldık bari kalitelisinden alalım dedim djshs
Atmıyor lanet telefon toplu mesaj hizmet bir şeyi dışında diyor zaten bu telefonun normal olan hiçbir özelliği yok
Toplu mesaj atarsan mesaj sayısı yetmez ya da Sms yerine multimedya olursa ücreti normal smsden fazla olabilir
Aman ya yoruldum hikaye attım😂 gören üstüne alınsın napim
WhatsApp dan gönder gitsin bence ya sms yerine. Annem gilde aldılar şeker falan. Bitmek üzere 😂😂 ben şeker yemem zaten dişlerim ağrı sızı içinde şekerle daha beter olur. Telefonunu kötüleme. O olmasa iletişim de kuramazsin
En güzel ini yaptın 😂😂😂 ben bir kuzen bir okul arkadaş i var onlar beni arar. Onun dışında mesaj yok
😂 ben çok svwrim oyuzden yicem
Afiyet olsun 😂😂hadi kahvaltı hazırlada kahvaltı yap. Bende evdekiler kalksada birşeyler yesek diyorum açız aç aç. Yasak olmasa yeminle 2-3 arkadaş toplar giderim sahile Mangala
Bence Bayramda şeker yerine çiğ köfte verilmesi lazım hem😂😂😋😋
😂😂 hayır çiğ köfte sevmem ama mangal olur shsgs kardeşim pizza yapıyor kahvaltıya 😂😂😂 sjshs bir saattor onu bekliyoruz yardım da etmemize izin vermiyor
Ben severim. Yağ😂😂 valla mangal başka bir dünya 😂 bekle bekle bizimkileri yeni kalktı sıcak pide alıp yedim birşeyler kahvaltı masası kurulana kadar öğlen olur 😂ailenle huzurlu bayramlar dilerim tekrar dan güzellik 🙂🙂🙂
Afiyet olsun:) size de huzurlu bayramlar dilerim😊
Teşekkür ederim 🙂🙂🙂
Nasıl gidiyor bayram ki🥺🥺
Sadece bir kişi geldi😂 o da 5 dk oturdu zaten güzel hata yata gün bitti
Oda güzelmiş bizde gelen yok biraz dışarı çıktım. Mahalle hep çocuk dolu. 😂😂Bende kuzenimde aramadım arkadaşın da bayramını kutlamadim demin bana yazmış bayram kutlaması. Keslan dedim azarladim arkadaşı
Neden tersledin ki
Akşam olmuş bayram kutluyor 😂madalya mi takam bu mal çocuğa
😂😂
Sende hikayeler e cevap veren oldumu peki😂😂
Bir kişi 😂
😂😂 benle eşitsin ozaman benide kuzen görüntülü aradı demin ama açamadım. Geri aradım o açmadı senin gene 1 kişi var be😃
Arayan oldu da hikayeyi gördü çoğu akrabayı bazılarını biz aradik
Anladim kazasız belasız geçti desene bayram 😃
Shsgs aynen
Birşey sorabilir miyim burcun ne tam olarak 😃
Yengeç😂 ama ne alaka dur takip edeyim ya muhabermbet uzuyor djdh herkes görmesin bari shags
İkisini de yapmıyorum, en iyisi
Utanmak değildir o, üşenmektir..
Yok utanıyorum
Ben hic birini yapmıyorum tatlim
Bayram benim için önemli ama çoğu önemsemiyor oyuzden aramak istemiyorum
Bende ayni şekildeyim kuzum kafan karışık
Toplu mesaj en iyisi hem kimse küsmez hem arayacağım 3-5 kişiyi de ararım zaten
Düşüncelerimiz ayni yaz bakalim bana napalim tatlim 😀
Xperim yetmiyor
Haha benimde tatlim istg bırak yazayim sana
Dumanla mi haberleşicez😂 buraya bırakmayayım shshs
Bırak soruyu kaldır tatlim 😀
sjshsusms soruyu kaldırmayı bilmiyorum 😂 rondom değil nick 😂😂
Anladim yarin 2xp olurum ben yazarım sana kuzu😊