Telefonla konuşmayı sevmeyenler, toplanın! Bayramda mesaj atmak ayıp mı?

Her bayram kafamda aynı şey :D Eşimin abisi ve yengesi (yaşları bize yakın) var bayramlaşacağım. Bir de eşimin teyzesi var o da çok yaşlı değil. Bu 3'lüye mesaj atsam nolur? 😪

Telefonla konuşmayı sevmeyenler, toplanın! Bayramda mesaj atmak ayıp mı?
Cevapla