Arkadaşlarınızın mesajlarınıza geç dönmesi canınızı çok sıkar mı?

Arkadaş konusunda çok şanssız bir kızım. 🙄 Aslında kötü biri değilim bunu ben kendim🤙 olduğum için demiyorum gerçekten değilim. Bunu etrafimdakiler de der. 😌Ama arkadaşlarım evli görüşmüyoruz. Bir ben bekâr kaldım. Bir tanesi var onunda sevgilisi var. 🤮🤦 Benim sevgilim bile Yok. Yok çünkü ben çok yanlış ilişki yaşadım. Ama yani mesajlarıma bari neden aniden dönmüyorlar ben Saniyede dönüyorum. Keşke erkekler olmasa o zaman kız arkadaşlarım benden uzak olmazdı.
Arkadaşlarınızın mesajlarınıza geç dönmesi canınızı çok sıkar mı?
Cevapla