İnsanlar neden kendilerini diğer canlılardan üstün görüyorlar?

Ben insanların üstün olduğuna kesinlikle inanmıyorum. Mantıksal açıdan baktığımızda hayvanlara ve bitkilere muhtaç olan biziz. Bazı kişilerin (insan bile demek istemiyorum) keyfi yere vicdansızca öldürdüğü böcekler de dahil olmak üzere doğadaki her canlıya muhtacız. Bu durumda üstün olan biz değiliz. Vicdani açıdan da aynı şekilde. İnsanoğlunun en zalim tür olduğunu düşünüyorum. Zalim bir canlı kesinlikle üstün olamaz. Aynı zamanda insanlardaki ego başka hiçbir canlıda yok. Siz ne düşünüyorsunuz?
İnsanlar neden kendilerini diğer canlılardan üstün görüyorlar?
Cevapla