İnsanları neden üstün varlık olarak tanımlanıyor?

dünyada kötülüğün yayılması, canlıları ve doğayı yok eden, katliam yapan, insanlarken nasıl oluyorda üstün olarak kabul ediliyor? dünyaya en çok zarar veren insandır buda bir gerçek oysa.
İnsanları neden üstün varlık olarak tanımlanıyor?
Cevapla