Başörtülüyüm açılmayı düşünüyorum aileme nasıl söylerim?

Merhaba arkadaşlar ben yaklaşık 10 senedir kapalıyım liseye geçtiğim sene kapanmıştım şimdi üniversiteden mezun olacağım. Açıkçası şimdiye kadar açılmak gibi bir arzum yoktu fakat son aylarda bunu istiyorum. Çünkü başım kapalı ancak yıllardır bir kez bile namaz kılmadım sanki en son yapmam gereken şeyi ilk başta yapıp kendimi etrafımdakileri kandırmış gibi hissediyorum. Kendi isteğimle kapanmıştım ama o zamanlar büyük kuzenlerim kapalıydı beğeniyordum onları etrafımdaki büyüklerim beni hep kapanınca sana ilk şalını ben alacağım diye teşvik ediyordu ee sen ne zaman kapanacaksın diyorlardı. Şimdi mezun olacağım ve kamu kurumlarında kpss vs iş bulmak çok zor artık çok yüksek puanlar alanlar bile dışarıda kalıyor tek çarem özel sektör orda da gizliden de olsa bir başörtülü almama durumları var bu nedenlerden dolayı açılmak istiyorum ama bunu aileme nasıl ifade edeceğimi bilmiyorum. Daha önce bu durumu deneyimlemiş arkadaşlar varsa tecrübelerini yazarlarsa çok mutlu olurum.
Başörtülüyüm açılmayı düşünüyorum aileme nasıl söylerim?
Cevapla