Az önce beni Yemek sepetinden aradılar bakar mısınız lütfen?

Az önce beni Yemek sepetinden aradılar bakar mısınız lütfen?
Dün böyle bir Pizza siparişimi verdim ve bu pizzaya 29 tl ödedim sonrada yorumlara pizzanın hem küçük olduğunu hem de yanmış olduğu üstüne 1 saatte ve soğuk bir şekilde geldiği için hakkımı helal etmediği yazdım bunun üzerine az önce restoran müdürü beni aradı lütfen iban at biz sana paranı iade edicez dedi. Biraz konuştuk işte ben istemiyorum dedim ama adam ısrar etti. Sizce ne yapmalıyım ya 😕
Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlar az önce watsapptan baktım adam çevrimiçi ve ibanı atmamı bekliyor sizce ne yapmalıyım ibanı atmaya çekiniyorum biraz. Ama kendisi çok ısrar etti.
Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlar adama iban numaramı attım az önce oda şimdi hesabıma 30 tl göndermiş.
Az önce beni Yemek sepetinden aradılar bakar mısınız lütfen?
Cevapla