buraya bırakayım belki islerine yarar fhgjhg
bu arada aranızdan birisi beni niye engelledin lan fghghj ne güzel tartışıyorduuuuuuuuk
Biri stupidlikten mi bahsediyor? Pklpklpklpkl
Little i said, bunlar don't be iflah! Böylelerini direkt shotgun yapacaksın abi. Then konuştuklarından bir cock anlamıyoruz. Düzgün typing yapın lütfen .
rtfyguhıjokuytretyhu
öçvöçxcmgömrtyu
O kadar haklisin ki geçen bende yaşadım. Cidden çok aptalca geliyor banada. Nedenini sordum hatta birkez. Bunun Türkçe anlamı yok mu neden iki kelimeden birisi ingilizce dedim. Çünkü ingilizce daha havalı dedi ksjxkzkzVe bana git ingilizce öğren dedi dhdkdjkdjd. Anlamıyorum Türkiye'deyiz ikimizde türküz ne bu ingilizce konuşma havası. İnsanlar kafayı yemiş
Keyfi yapanlar öyle ama tercümanlık öğrencisi olarak gün boyu 2 yabancı dili konuşup akşam türkçeye dönünce cidden çoğu kelimenin türkçesi aklıma gelmiyor bir süreden sonra ben de aptal mıyım 😂
bazi yabanci kelimeler var ki onlarin verdigi "vibe"i Turkce bir kelime veremiyor. o yuzden konusurken kullandigimiz cogu yabanci dildeki kelimenin bu yuzden oldugunu dusunuyorum
bunlardan basetmiyorum benim yakındıgım Türkçe karsılıgı OLDUGU alde yabancı kelimesini kullananlar
schooluma gittim
sky çok güzel
gibi
agiz aliskanligi olabilir birakin nasil konusursa konussun insanlar
ya saçma ama saçmaaaaaa
burası türkiye insanlar gibi türkçe konusacaksın dili yozlastırmayın
Cevap
24Cevap
Hayır , istedikleri şekilde konuşurlar buna saygısızlık etmek aptallıktır.
kanka olay su direkt ingilizce konuşur neyse ama sırf havalı görünmek için boyfriendimle yemekteyiz gibi iki dili saçma saban şekilde türkçeyi katletmeye gram gerek yok
Hoşlanmayabilirsin , uzakdurabilirsin ama insanlarin ne yaptığına karışamazsın. Eleştireceksende düzgün bir üslupla eleştirisin "aptallar" diyerek değil.
kimse kusura bakmasın gaaaaaaayet aptallar ülkenin dilini de yozlaştırdıktan sonra geriye ne kalacak
Başkalarının hayatına karışmak kadar büyük bir aptallık değil.
Tartıştığının birisi bendim @littlebabyyy ama iyi ki denk gelmişsin ^^
ebet fghduejfgbh
iyi ki 🥰
yes ya bende iğreniyorum böyle abdallardan bruh post
dövelim hepsini
Fight time
strong olan winlesin
ayıpsın kanka benim ingiliş finiş aw
cidden ingilizcen iyi mi kötü mü
a2 falandır maksimum
benimki c1 dygfuhgıjhy
baya iyimiş senin ya kıskandım pislik
ben ortaokulda haftada 18 saat ingilizce dersi görüyordum ama fygjrıtg yani 4 yıl haftada 18 saat ingilizce
banada öğretin ln ya acilen ingilizce flemenkçe öğrenmem lazım hollandaya gitmek istiyorum ben ya
beni de götür lan ben konusurum
banada öğret gideriz beraber knks
ögretirim
hello merhaba
whats up
youre beatful women güzel karısın
thats ok bu iyi, veya anlasıldı vs bence bu kadar yeteeer
tamam kalk gidiyoruz hollandaya
biletler sende
defol gitmiyoruz vazgeçtim ölüden gt istiyor aw
tyguhıjouhygtrtfgyh fakırrrr
napayım olum param yok aw olsa tükkan senin biliyon bro
79 lira param var 2 bilet gelir mi nhiekauphnkieaphnkeiuphankuiea
babama aldırırız onun moneysi var
ah en best kankimin babası ya
ah be peder görüyon dimi beni yoldan baskaları çıkarıyo
ben seni yoldan çıkarmam kanka yola sokarım raad ol
verehoooo verehooo verehooooo veeeee bre
amin cümlemize hakkımızda hayırlısı
amin bree
Zaten bir çoğu özellikle kızlar ingilizce konuşunca dünyanın hakimi gibi davranıyor dsfadf
sırf havalı degıl de bazen karsılıgını bulmaıyor ınsan
kanka boyfriend mesela türkçesi mi yok sanki
yanı o ısın baska boyutu tabı kı ondan bahsetmıyorum
Türkçe yazarken yazım ve imla kurallarına ciddi derece önem veriyorum. Bir dili konusuyorsan o dilde yaziyorsan bunu en iyi şekilde yapmalısın gibi bir prensibim var. Türkçe ye bayıldığımdan değil yani
Türkçü kızları severim :) Düzgün Türkçülük yapan kızlar diğer kızlardan farklıdır ve 1-2 adım öndedir.
Yani bencede saçma hani şakasına belki bi şeyler söylersin ama bunun havalı yapacak bir yanı yok. Kendi dilimize sahip çıkmak en iyisi.
Çok haklısın by the way bu arada ben never asla yapmam öyle şeyler ne kadar shame pü
canım gibi bunlar hayır kime neyi kanıtlamaya çalışıyorsunuz özentiden başka birşey değil
Sahur da I run each team gibi.
dalga amaçlı degil ciddi ciddi kullananlar var onlara deli oluyorum
Hablar espanyol haha
Ben arkdaşlarıma şaka olsun diye bazen ispanyolca konuşrum ama hem unutmsyım diye ama dilimi seviyorum rahat küfür edebiliyorum
Sory dostum ama bunu yapmakta özgürüz. Okey?
oK
Example da belirttiğiniz şeyler ergence. Günümüzde baya var. Böyle tiplere me too sinir oluyorum. İdiots
Bence bu acikca zeka turnusolu😂 aptallik alameti
aptal demeyecekmisiz rahatsız oluyorlarmısssss
Ben vibe ın Türkçesini bulamıyorum help
türkçe karsılıgı OLMAYAN kelimelerde yabancısını kullanmaktan baska sansımız olmadıgı için o çok normal
belirli bir hisse vibe deniyor diye biliyorum argo olarak da kullanılıyordu ama sanki
@Thirt13n öcnöfjks
vibe için tek kelimelik bir karşılık yok işte
şunun vaybı bunun vaybı demek gerek hep sjsbsısns
Evet kullanıyorum hoşuma gidiyor, thx.
bunu içinden geldiği için anlık mı yapıyorsun yoksa o havalı görünmeye çalışan tiki kız imajı için mi -_-
bu normal bir şey benim anlatmaya çalıştığım sırf insanların gözünde havalı görünmek için 3 5 kelime ing bilenlerin bunu yapması
Amerkalilarda bunu ispanyolca kelimelerle yapiolar
onlar dillerini acayip bozdular zaten
Bunu az önce ki sorunda sen yaptın kanka seni :D
birisi var o kendini biliyor ona dalga amaçlı what thing yazdım ben onlar ciddi ciddi kullanıyorlar
Sanırsın ingiliz kraliyet ailesinden geliyorlar
ben burası Türkiye diyorum İngilizce de ulusal dil diyor malllll
Ulusal falan bağlamaz bizi hade ordan özenen varsa sektersin gitsin
Su katılmamış mal olduklarını düşünüyorum
Sanki Kraliyet Ailesinden Geliyolar
Kanka sakin ol
deliriyom gOo bRr sKrt SkRt
@MaviTürk1 delleddiler beni bre
gÜzEl tUrKChEmİZi rİgHt KuLLaNaLıM BrE
@MaviTürk1 ahahahahha
Nice abi. :D
tzuyu bunu beenmedi
Yat uyu
atakaaaaan
gülüp geçiyorum..
ve olmadıklarını anlıyorum..
En nefret ettiğim tipler
Öyle şeyler yapanlar mı var
cidden aptal onlar
Haklısın
Çok gıcık mk
Ayar oluyorum onlara
Nooo etmeeez baby.
Sinir etmiyor
Aşağlık komplesli haydutlar
Etiketle tokatlayım hepsini
haklısın küçük bebek
İtici
Sacma
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?