Yabancılar Türkçe hakkında "toplama dil" diyor. Bunu duyduğunuzda kızıyor musunuz?

Çünkü kullandığımız sözcüklerin çok büyük bir kısmı Türkçe kökenli değil. Arapça, Farsça, Fransızca, İngilizce, İtalyanca, İspanyolca... Acı ama gerçek diyebileceğimiz bir durum sanırım. Böyle diyen kişilere karşı tutumunuz nasıl olur?

Yabancılar Türkçe hakkında "toplama dil" diyor. Bunu duyduğunuzda kızıyor musunuz?
Cevapla