AI Persona’ya Sor
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
204Cevap
Özel biri olmam onlar için , onları motive ediyor... Bense sadece izliyorum...
Arkadaş olmak daha iyi, sevgili olmak beni bozuyor. Yılışık yılışık hareketler.
İki si içinde uygunumdur ama karşımdaki kişiyi gözüm tutarsa 😆
Sevgilime de arkadaş gibi davranacağım için ikiside diyorumm 😄
Aslında sevgili olmak ama bittiğinde kolay toparlayamıyorum samimi arkadaş olmak diyelim biz ona
Gönlüm dolu. Arkadaş belki bilmiyorum pek sevmedim seni whehshhq.
Tüm kız arkadaşlarım yanımda duruyor
Sevgililerden haberim yok 😀
İkisi de eğlenceli değil ama sohbetim 10 numaradır. 😀😀
Benimle insan olan herkes anlasabilir menfaatleri ön planda olmayan mesela
Arkadaş olarak tanışıp vakit geçirirken Sevgili olmak isteyen çok olmuştu.
Genelde arkadaşlığımı iyi bulurlar fakat sevgiliyken de çok romantiğimdir yani
Benle kimse arkadaş da olmaz sevgili de olmaz zaten bu yaşıma kadar hiç sevgilim olmadı arkadaş desen o da hiç yok
İkiside yerine göre, sevgililerimle de çok eğlenmişimdir arkadaşlarımla da
Benimle her ikisi de oldukça eğlenceli. 2sini dene tarafını seç ahahah :D
ikisi de eğlenceli olabilir:))
Bu karşı tarafın bakış açısıyla alakalı biraz da:)
Arkadaş tabikide ben dostlarımı her türlü mutlu ederim 😃
Bir kadın olsun ben onunla sevisseyim, dalasim, gezelim kokusunu hissedim. Saçları ile oynayım. Elini tutum. Memesini opum. Bazen bana kızsın gözleri gözlerime değsin atesjmi alsin. Sıcacık bana sarilsin. Parkta gezelim kuşlara yem atalım. kot pantolin giysin. Beline sarılım markete gidelim. Bazen kovid19 gibi bulasın bana bazen ben ona. en çok istediğim şey ise ellerini tutup önde birleşik öpmek nasıl isterim biliyor musun. Aman ister arkadaş isterse sevgili olsun olsunda hayatımda birisi
Selam,
Her türlüsünde eğlenceli biriyimdir diye düşünüyorum ☺️
https://images. app. goo. gl/c6sdPj6VMmHxwQZk9
Selam,
Her türlüsünde eğlenceli biriyimdir diye düşünüyorum ☺️
https://images.app.goo.gl/c6sdPj6VMmHxwQZk9
Benimle yakın arkadaş olup da duygusal boyuta doğru kaymayan birini görmedim
Oooo iddialı
arkadaşlığım çok eğlenceli sevgililiğim nasıl bilmiyorum d çekilmez heralde
Karşımdakine bağlı aslında, ama genelde ikisinde de eğlenceli olduğumu duydum. Yeter ki o samimiyet yakalansın.
Ben arkadaşlık konusunda çok sahtelik gördüğüm için artık sarmıyor beni ama sevgililikte zaten onu seviyorsam herşeyi olurum bu şekilde teşekkür 😂
Sevgili değil de arkadaş ve f*ck body olmak keyifli olur
Valla sevgililiyi bilmem hic olmadi cunku ama arkadas cok iyi olunuyor herkesle anlasirim...
Benle sevgili olan 3 kişi intihar etti, biri başka ülkeye kaçtı artık siz düşünün😂
Abla sen nasıl yaşıyon ya 🙃
Ikisi de sıkıcı ya. Ben sıkıcı biriyim. Ama cinselliğin hatrina sevgililik daha eglencelidir hshshd
Ikisi de eğlenceli ama arkadaş olmak daha eğlenceli
Ben herkesle arkadaş olmam ama sevgilimle aynı zamanda çok iyi arkadaş olurum o yüzden sevgili 😀
😀 Arkadaş olmak sevgili olmayı kimseye tavsiye etmem hiç düşünmesineler
ay ikiside sjdhjsdh ama bi tık sevgili daha fazla sanıırm
Bu sana göre değişir beklentilerine bağlı birazda arkadaş ya da sevgili olmak istediğin konuyu açarsan bende bi yorum yapabilirim 😉
Arkadaşlığım daha keyifli kafama uyan bir arkadaş edinmeyi çok istiyorum ne yazık ki öyle birini hala bulamadım
Aşk insanı olduğumu düşünmüyorum çünkü anlık ilişkiler daha zevkli oluyor. Benimle arkadaş olmak daha eğlencelidir ✔
Bilmiyorum. İkisinde de sıkıcıymışım gibi geliyor çoğu zaman. Gerçi sevgililik konusunda dikiş tutturamamam yorumsuz bırakıyor beni.
Niye dikiş tuturamadin
Aşık olamadığım için arkadaş olmak daha eğlenceli bol muhabbetli ama kendi kendime olacaksa kendime aşık olurdum.
Arkadaşım olan sonrasında sevgili olduğum sayıca fazla olduğu için.. çok erkek kankam kalmadı :(
Demek yakınlaşan hasta oluyor 😅
@MertRich ateşle yaklaşmayın bana. 😔
Beraber kül olabilirizz 😏
@MertRich konum at
İstanbul , bostancı sahil gel 😏
@MertRich ufff çok güzel orası ama bana hayli uzakk
Sen nerdesin
@MertRich bahçeşehir
Bostancı güzelde sen güzelmisin 😏
@MertRich ahhh yemede yanımda yat. Öyle böyle değil
Bakkk şimdi canım çekti. Şu xper 2 olsam özelden yazıcam hemen
@MertRich gönder gelsinn
İkısıde eglenceli ama sevgilim olursa daha elenceli olur tabi
İkiside önemli benim için ya hem sevgilin hem arkadaşın olucak
Arkadaş olmak sevgili olunca ilgi manyağına dönüşüyorum
Sevgililik ahmaklıktır free ilişkilerin hastasıyımmm 🐣
onlara sormak lazım, muhtemelen allah belasını versin diyecekler 😂
Her ikisi için 2 farklı kişi olmalı bunu cevaplayacak. Ben her ikisi içinde iyiyim bence
Benimle sev olursan zaten arkadaşımda olursun yani ikiside eylenceli
Sanırım arkadaş olmak, sevgili olaylarına girince sacmalayabiliyorum
Sevgililik kapısını rafa kaldırdığım için arkadaşlık olayını daha doğru buluyorum.
Arkadaş olmak daha eğlenceli sevgili işlerini beceremiyorum hayatı zehir ederim 😄
İkisi de çünkü sevgilimle de arkadaş gibiyim. Yerine göre tabiki.
Sevgili olunca rahat takılamiyorum yanında ama arkadaşım olsa sorun olmuyor hiç
İkisi de birbirinden eğlenceli. Peki sen hangisini denemek istersin?
Benimle arkadas olan bir sure sonra sevgili oluyor ya da olmak istiyor tanimasi yeterli
Arkadaş olmak her zaman daha eğlenceli sevgili olunca ister istemez ciddiyet biniyo
Kafa dengi bir sevgili olursa benim gibi deli 🤪 o zaman daha eğlenceli olabilol cinim
İkisinde de aynıyım arkadaş olmalı herkes ilk önce sevgilim bile olsa
Arkadasken sevgili sevgiliyken arkadas gibi ola biliyorum benim heranim zevkli ve eglenceli
Fark etmez o ya mutlu değilsem mutlu da edemiyorum
Her sekil çok eğlenceli biriyimmm😅
İkisi de zor benimle.
Ikiside eylenceli cunku ben eylenceli biriyim.
Ğ
Arkadaş olarak iyiyim.
Bilmem ikisindede ortayım bence