İstanbul da neden pek komşuluk yok?

25 yaşından beri İstanbuldayım eski mahallemizde çok iyiydi komşuluk vardı 5 yıldır evliyim 2 ev değiştirdik neden insanlar muhabbet etmekten çekiniyor eskiler ne güzeldi çaylar kısırlar yapılır muhabbet edilirdi pandemiyi kastetmiyorum 5 yıldır böyle bunu merak ediyorum keşke bütün insanlar birazda olsa sıcak kanlı olsa iyi akşamlar diliyorum 🙏
İstanbul da neden pek komşuluk yok?
Cevapla