Hiç arkadaşım yok derdimi kimseye anlatamıyorum napicam?

Arkadaşım hiç yok. Toxic bir ilişkiyi bitirmeye çalışıyorum. Ama gitmiyor o da yıprattı beni. Aynı zamanda üniversite sınavına hazırlanıyorum. Telefonum bilgisayarım vs yok. Ailem bazen iyi bazen kötü. Bir kedim var başka kimsem yok :). Bugün psikiyatriye gitcektm otobüs bile bulamadım oraya bile gidemedm sanırım büyü var üstümde :)
Hiç arkadaşım yok derdimi kimseye anlatamıyorum napicam?
Cevapla