Erkeklerin evlenmesi sizce de çok saçma değil mi?

erkeklerin evlenmesi bana çok saçma geliyor zaten cinsel ihtiyaçlarını karşılamak için bi sürü seçenekleri var evlenmeye gerek yok toplum onları bu yüzden yargılamıyor. Ev işini zaten öğrenirse onlarda yapabilir. e kimse evde kaldı falan diye dalga da geçmiyor elin kızını eve oturtup bütün ihtiyaçlarını üstlenmek , beslemek niye ya
Erkeklerin evlenmesi sizce de çok saçma değil mi?
Cevapla