Aile & Toplum Bu yasaklar ve karantina süreci kim için? afr0dit Takip Et Master Yaş: 31 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 03 Yapay Zekaya Sor Ben hariç herkes sokakta geziyor üstelik buna rağmen korona oldum fkckckcck bu hastalığı alfabetik sıraya göre posta kutusuna atıyorlar diye düşünüyorum artık 🤣🤣🤣 uslu uslu uğur böceğiimle oynuyorum ama halk çıldırmış gibi gezmeye çıkıyor 🥴🥴 Bu yasaklar ve karantina süreci kim için? Cevapla Hasta Soruları Beğen Paylaş Takip Et 3 kişi beğendi
Ehlivukuf Takip Et FenomenMentor Yaş: 34 +1 yıl Aile & Toplum konusunda 17,9b cevap paylaştı. Sanırım bizim aile için onun dışında herkes geziyor sokakta 1 0 Yorumla
ta00ta Takip Et Master Yaş: 26 , eic 89% +1 yıl Geçmiş olsun. ☀️Dışarıda gezene bir şey olmuyor zaten, evden eczaneye/markete diye çıkanlara oluyor ne olursa. 😄 2 1 Yorumla afr0dit +1 yıl Sağ ol canım Yorumla
sfeenks Takip Et Bilge Yaş: 28 , eic 100% +1 yıl Devletimizin aldığı güvenlik önlemi 1 1 Yorumla afr0dit +1 yıl Hahaah doğru valla Yorumla
мєтιѕ_-_ Takip Et Guru Yaş: 25 +1 yıl Aile & Toplum konusunda 961 cevap paylaştı. Çok geçmiş olsun. Kapanma mı varmış yahu? Söz de var. 1 1 Yorumla afr0dit +1 yıl Teşekkür ederim Yorumla
ZodiacK Takip Et Master Yaş: 29 , eic 74% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 1,8b cevap paylaştı. Dikkat etmek bir çözüm değilmiş. Dün pozitif çıkınca anladım. Yasak desen zaten yok. Herkes dışarıda. 1 0 Yorumla
KRALINIZASELAMDURUN Takip Et Guru Yaş: 28 , eic 91% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 957 cevap paylaştı. Yabancı turistler için afroditsuyum ülke 1000 dolara bile muhtaç çünkü :) 1 0 Yorumla
Gökay90 Takip Et Master Yaş: 35 , eic 42% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 3,3b cevap paylaştı. Geçmiş olsun. Evet çok gezene çok sosyalleşene bulaşmıyor :D 1 0 Yorumla
onur26vw Takip Et Master Yaş: 35 , eic 93% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 3,4b cevap paylaştı. Öncelikle çok geçmiş olsun. Market/bakkal ve fırın alışverişi haricinde hiç evden çıkmıyorum. 1 0 Yorumla
Affedilmeyen Takip Et Mentor Yaş: 42 , eic 52% +1 yıl herkes dışarı da..nasıl oluyor bu iş anlamadımbu kapanma neye yaradı onuda anlamadım 1 0 Yorumla
ByPoseidonn Takip Et Yoda Yaş: 32 +1 yıl Aile & Toplum konusunda 711 cevap paylaştı. Vallaha hiç yasak masak tanımıyorum umrum dılı mod on. 🧜🏼♂️ 1 0 Yorumla
ByCıLız Takip Et Master Yaş: 37 +1 yıl Aile & Toplum konusunda 10,4b cevap paylaştı. Bilmem ben senelerdir eve kapalı yaşıyorum hiç dışarı çıkmıyorum 0 1 Yorumla afr0dit +1 yıl Biliyoz öğrendik seni artık Yorumla
Laralarca Takip Et Xper 6 Yaş: 29 , eic 100% +1 yıl Benim işime geliyor. Evde çalışıyorum derslerime 1 0 Yorumla
Er41ol Takip Et Xper 6 Yaş: 47 , eic 96% +1 yıl Burda yazarimda sonunda silivri ye gitmekte var 0 0 Yorumla
whatkindof Takip Et Yoda Yaş: 30 +1 yıl Aile & Toplum konusunda 523 cevap paylaştı. Benim için değil 1 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
16Cevap
Sanırım bizim aile için onun dışında herkes geziyor sokakta
Geçmiş olsun. ☀️
Dışarıda gezene bir şey olmuyor zaten, evden eczaneye/markete diye çıkanlara oluyor ne olursa. 😄
Sağ ol canım
Devletimizin aldığı güvenlik önlemi
Hahaah doğru valla
Çok geçmiş olsun. Kapanma mı varmış yahu? Söz de var.
Teşekkür ederim
Dikkat etmek bir çözüm değilmiş. Dün pozitif çıkınca anladım. Yasak desen zaten yok. Herkes dışarıda.
Yabancı turistler için afroditsuyum ülke 1000 dolara bile muhtaç çünkü :)
Geçmiş olsun. Evet çok gezene çok sosyalleşene bulaşmıyor :D
Öncelikle çok geçmiş olsun. Market/bakkal ve fırın alışverişi haricinde hiç evden çıkmıyorum.
herkes dışarı da..
nasıl oluyor bu iş anlamadım
bu kapanma neye yaradı onuda anlamadım
Vallaha hiç yasak masak tanımıyorum umrum dılı mod on. 🧜🏼♂️
Bilmem ben senelerdir eve kapalı yaşıyorum hiç dışarı çıkmıyorum
Biliyoz öğrendik seni artık
Benim işime geliyor. Evde çalışıyorum derslerime
Herkes geziyo dısarda
Wallaha benim için değil
Burda yazarimda sonunda silivri ye gitmekte var
Benim için farkeden birşey yok 😀
Senin için
Benim için değil
Bisey olmaz takil evde :)
Olan garibana oluyor