Aile & Toplum Erkekler, Normal kız arkadaşınız kapalı ama açık resmini gördünüz ne hissedersiniz? Gizli Üye (25-29) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 02 Yapay Zekaya Sor Telefonda güzel süslü puslu açık resmini görseniz hoşlandığınız kızn ne hissedersiniz. Güncellemeler+1 yıl Yanlışlıkla görseniz resmini Erkekler, Normal kız arkadaşınız kapalı ama açık resmini gördünüz ne hissedersiniz? Cevapla Telefon Soruları Erkek Soruları Güzellik Soruları Beğen Paylaş Takip Et 2 kişi beğendi
Ruhhaliimbunalıım Takip Et Xper 7 Yaş: 32 , eic 100% +1 yıl Zaten merak ederim nasıl acaba açık hali diye, ama benim demem uygun olmaz, tesadüfen görmek hoş olur 😊 0 0 Yorumla
Mikerys Takip Et Yoda Yaş: 29 , eic 100% +1 yıl Ben kapalı bi arkadaşımın ne resimlerini gördüm bi bilsen neler gösterdi😂 0 4 Yorumla Soran +1 yıl Fotoğraf çekmeyi ogretiyordu benim telefondan yanlışlıkla gördü kahkaha attı utandim Yorumla Mikerys +1 yıl Kank neler gördüğümü sana anlatayım bi ara yok artık dersin😂😂 Yorumla Soran +1 yıl Aman kalsın ben normal bluzlu makyajlı foto diyorum Yorumla Mikerys +1 yıl He bu da makyajlı falan 😂 Yorumla
ALfaKurdu Takip Et Yoda Yaş: 32 +1 yıl Yani sadece kendi şahsi telefonundaysa bıyerde paylaşmıyorsa hoşuma gider 0 8 Yorumla Soran +1 yıl Şahsi telefonda yanlışla gördü çok utandm Yorumla ALfaKurdu +1 yıl Utanilicak bişi yapmamışsinki ama. Senin özelinde duruyo sonuçta. Yani açıklık dediğin çok özel foto değil sanırım askılı birşeyler demek istiyosun dimi Yorumla Soran +1 yıl Güld< bide Yorumla Soran +1 yıl Aynen saçım açık askılı makyajli Yorumla ALfaKurdu +1 yıl Anlamadım Yorumla ALfaKurdu +1 yıl E tamam işte gayet normal utanma 😂 Yorumla Soran +1 yıl Ne hissetmiştim içinden ne demiştir acaba hakkımda ne duaunmustir Yorumla ALfaKurdu +1 yıl Yani şimdi ilişkiniz nasıl bır safhada bilmiyorum. Aranizda cinsellik konusulmuyorsa bundan sonra konuşulabilir. Senin okadar da çok muhafazakâr biri olduğunu düşünmeye bilir. Simdiye kadar katı baktığı olaylara artık öyle bakmayabilir. Yorumla
1fincankahvem Takip Et Xper 6 Yaş: 33 , eic 100% +1 yıl Ne hissedeceğiz kapalı diye o da sıradan insan yani asıl görmezsek sıkıntı 0 0 Yorumla
albertoss Takip Et Xper 5 Yaş: 45 +1 yıl Ee zaten öyle olmalı. Evde de kapalı dışarda gezdiği gibi olacaksa ne kıymeti var 0 0 Yorumla
gacar4886 Takip Et Master Yaş: 39 , eic 33% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 3,7b cevap paylaştı. Bilmem hiç kapalı bir kız arkadaşım olmadı 0 0 Yorumla
kbdyiorhan2834 Takip Et Xper 7 Yaş: 41 , eic 100% +1 yıl Bişey demem sadece kendini böyle çekmek istemiştir 0 0 Yorumla
xMeLiH Takip Et Xper 6 Yaş: 25 , eic 96% +1 yıl bi şey hissetmem ne var ki yani saç altıüstü 0 0 Yorumla
Erkekler Ne Diyor
Zaten merak ederim nasıl acaba açık hali diye, ama benim demem uygun olmaz, tesadüfen görmek hoş olur 😊
Ben kapalı bi arkadaşımın ne resimlerini gördüm bi bilsen neler gösterdi😂
Fotoğraf çekmeyi ogretiyordu benim telefondan yanlışlıkla gördü kahkaha attı utandim
Kank neler gördüğümü sana anlatayım bi ara yok artık dersin😂😂
Aman kalsın ben normal bluzlu makyajlı foto diyorum
He bu da makyajlı falan 😂
Yani sadece kendi şahsi telefonundaysa bıyerde paylaşmıyorsa hoşuma gider
Şahsi telefonda yanlışla gördü çok utandm
Utanilicak bişi yapmamışsinki ama. Senin özelinde duruyo sonuçta. Yani açıklık dediğin çok özel foto değil sanırım askılı birşeyler demek istiyosun dimi
Güld< bide
Aynen saçım açık askılı makyajli
Anlamadım
E tamam işte gayet normal utanma 😂
Ne hissetmiştim içinden ne demiştir acaba hakkımda ne duaunmustir
Yani şimdi ilişkiniz nasıl bır safhada bilmiyorum. Aranizda cinsellik konusulmuyorsa bundan sonra konuşulabilir. Senin okadar da çok muhafazakâr biri olduğunu düşünmeye bilir. Simdiye kadar katı baktığı olaylara artık öyle bakmayabilir.
Ne hissedeceğiz kapalı diye o da sıradan insan yani asıl görmezsek sıkıntı
Ee zaten öyle olmalı. Evde de kapalı dışarda gezdiği gibi olacaksa ne kıymeti var
Normal karşılarım ne olacak :/
Bilmem hiç kapalı bir kız arkadaşım olmadı
Bişey demem sadece kendini böyle çekmek istemiştir
bi şey hissetmem ne var ki yani saç altıüstü
Olabilir neden olmasın
🤣 Bişey mi hissetmek lazım
Bilmem.
Değişik gelmişti