Arkadaşlar Hacı Bayram Veli Üniversitesi Hakkında Ne Düşünüyorsunuz? İsminden Rahatsız Oluyorum Ama Tercih Etmeli Miyim?

Arkadaşlar merhaba. 50 gün sonra Yks"ye giricem. Şöyle; Ben Ankara 'da okumak istiyorum ve sözelciyim, sözel bölüm tercih edicem. Ama bu yıl açıkçası çok çalışamadım yani yüksek bir puan beklemiyorum. Hacı Bayram Veli üniversitesini buldum istediğim bölümlerin puanları da düşük. Ama adını ve logosunu ne bileyim sevemedim aslında Gazi üniversitesiymiş Gazinin fakültelerinden üniversite kurmuşlar o biraz beni mutlu etti ama resmi olarak öyle değil. Hacı Bayram Veli üniversitesini tercih etmeli miyim? Adından hoşnut olamadım ama siz ne düşünüyorsunuz? Yani. 😶
Arkadaşlar Hacı Bayram Veli Üniversitesi Hakkında Ne Düşünüyorsunuz? İsminden Rahatsız Oluyorum Ama Tercih Etmeli Miyim?
Cevapla