Evlenip aile kurmak için delice aşık olmayı beklemeli miyiz?

Yoksa ilk bizi sevenin kollarında çiçek açmayı mı beklemeliyiz? Aile olmak için tek tarafın sevmesi yeter mi?
Evlenip aile kurmak için delice aşık olmayı beklemeli miyiz?
Sanırım ben bekleyen tarafta olacağım.
Evlenip aile kurmak için delice aşık olmayı beklemeli miyiz?
#EvdeKalmayaRamakKala 😂
Evlenip aile kurmak için delice aşık olmayı beklemeli miyiz?
Cevapla