Yoksa ilk bizi sevenin kollarında çiçek açmayı mı beklemeliyiz? Aile olmak için tek tarafın sevmesi yeter mi? Evlenip aile kurmak için delice aşık olmayı beklemeli miyiz? Sanırım ben bekleyen tarafta olacağım.#EvdeKalmayaRamakKala 😂
Evlenip aile kurmak için delice aşık olmayı beklemeli miyiz?
Aşk yerine uzun süre aynı evde arkadaşlık kurmayı planla. Söylediğin iki seçenek te olmaz. Aşk gelmesi zor. İkincisi berbat. Fikirlerinin uyuştuğu biriyle deneyebilirsin.
Aşık olmak değilde kafa yapımın uyduğu iyi anlaştığım maddi ve manevi olarak birbirimize destek olacağımaza inandığım insanla evlenirim aşık olmadan da sevmek yeterli
Bence aşk evliliği değil de mantık evliliği yapılmalı kalple değil mantıkla analiz edilmeli karşı taraf ben bununla aynı evde yasayabilirmiyim sorunlarin ustesinden nasil geliriz gibi bi cok soruya cevaplar bularak seçebilirsin mantığına yatan kisiyi kalp zaten bi süre sonra sevmeye başlar
Evet sadece aşk üzerinden evlenmeme konusunda katılıyorum. Mantıklı olmayan yaşanılan aşklar var. İşi yok gücü yok ama aşıksın. Sırf bu yüzden evlenirse birisi sonrasında pişman olur.
Kötü bir şakaydı üzgünüm :) Sonuçta 50 yıl bir hayat paylaşıp, çocuk yetiştirip eğitmekle sorumlu oluyoruz. Sadece aşk ile evlenmek sadece hazcılığın uç noktalarından biri. Kısa sürekli bir haz için tüm hayatını hatta çocukların da hayatını mahvetmeye gerek yok. Hem seversin hem diğer yanları da iyidir işte o zaman tadından yenmez.
Kendi ayakları üzerinde durabilen ve benim gibi ama benden biraz daha ciddi birisi ile evlenebilirim ve kalbi güzel bir insan ile çok mutlu bir hayat sürebilirim aslında ben. Çok fazla bir şey beklemiyorum karşıdan. Bir de insanlar her şeyi halletmiş gibi maddelerce beklediklerini sıralamalarını da saçma buluyorum bu yüzden. Ben imkansız olduğunu düşünmüyorum :)
Madde değil de günümüz erkeklerinin bir çoğunda karakter yoksunluğu var ve olgunluk yok bu 2 büyük eksiği gideremedikleri için Diger kriterleri arayamiyoruz maalesef
yok ben dua ediyorum allahım en hayırlısı ve en sevdiğimle beni karşılaştır diye. Zaten 1 sene tanıdığın biriyle evlenilmez bence en az 2 sene birlikte olmak lazım öyle evlenmek daha doğru bir karar olur. Zaten evlilik için adımlar atıldıkça işin içine aileler de girecek ve iki taraf da birbirinin geçmişini araştırmaya başlayacak sorun etme