Taşındığımız şehre alışamıyorum , Yaşadığım çevrede kimse gülmüyor napcam ben bunlarla?

Mersin ilçesinde sahile yakın evimiz vardı ic anadoluya tasındık o evi sattı bizimkiler ic anadolunun yobaz insanları ile kaldım ne kız arkdasım oluyor ne kızlarla sohbet edebiliyorum. dershaneye yazıldım sımıfta 30 kız vardı bir kisi yer verdi dogru düzgün selam veren yok lan burası ne geri bir yer. zorlan bir kız arkasım oldu herkes öküz gibi bakıyor kıza dısarı cıkınca. mutlu günler sanki o yasadıgım yerde kalmıs gibi hissediyorum. herkes vatan millet edebiyatı yapıyor din baskısı zaten eskiden daha fenaydı simdi braz azaldı yinede yobaz bir yer iş bulup gitmeyi istiyorum bu şehir görünümlü yer beni tüketti
Güncellemeler
+1 yıl
15 sene oldu hala alısamadım zamanla demeyin herseyi denedim yok abi ruhum sıkılıyor
Taşındığımız şehre alışamıyorum , Yaşadığım çevrede kimse gülmüyor napcam ben bunlarla?
Cevapla