Mahalle hayatını sevmiyorum sizce haklı mıyım?

mahalle hayatını o mahallede yaşayan insanların hayat tarzlarını sevmiyorum imkanım olsa daha iyi yerlerde yaşardım haksız mıyım?
Güncellemeler
+1 yıl
bizim mahallede biraz zengin olanlar beni küçükken kovarlardı sonra sokak hayvanlarını bizim hayvanlarımızı da birileri zehirlerlerdi ya da köpekleri tüfekle öldürürlerdi o yüzden mahalle hayatını orada yaşayan kişiliksiz eğitimsiz fakir olupta kendini zengin zanneden kıskanç aciz insanları sevmiyorum
Mahalle hayatını sevmiyorum sizce haklı mıyım?
Cevapla