bana göre azaltır çünkü beyler şöyle birşey var no first use olayı var benim bildigim kadarıyla anlatmak gerekirse bu olay şu amerika japonyaya atom bombası atmıştı ya eger japonya amerikaya atom bombası atabilcek durumda olsaydı amerika atom bombası atmazdı buda
aynı hesap kişi karşısındaki kişide silah olma ihtimalinden korkup saldırıya geçmiyebilir bazılarınız polis arıyalım olsun bitsin diyecekte sen o sırada telefonu o panikte eline alıcan polisi aramaya karar verecende polisi arıyacanda polisle iletişime gecicende polis gelicekte
ne polisin gelmesi? sen daha polisiarıyayım derken büyük ihtimal öldürmüş olur silah almayı yasaklamakda çözüm olmaz çünkü zaten suçlular mafyalar seri katiller yasadışı silah alabiliyor zaten o tür suçlular kara borsadan alır o tür silahları büyük bir kesimi yasak olsada
zaten bu bir çözüm olsa cinayetler büyük oranda bitmiş olurdu ve bu tartışmaya gerek kalmazdı bu arada bu dedigim şey sadece cinayet için degil tecavüz ve kaçırılma içinde geçerliki kaçırılmaların bir kısmı fuhuş içinde oluyor diye biliyorum ben ve silahı illa
tecavüzcüyü ve kaçıranları öldürmek için kullanıcaz diye birşey yok tehdit etmek için kullanıcaz ve tabi bu silahlanma ruhsatı belli şartlara baglanması lazım (kişinin sicili, psikolojik durumu çabuk öfkelenip öfkelenmemesi, silahı dogru kullanabilecek birisi olup olmaması vs) ve (ateşli silahlar için) kullanma egitimide verilmesi lazım tabi eger kişi kendisi istiyorsa gönüllülük esasına dayalı olmalı yani
aynı hesap kişi karşısındaki kişide silah olma ihtimalinden korkup saldırıya geçmiyebilir bazılarınız polis arıyalım olsun bitsin diyecekte sen o sırada telefonu o panikte eline alıcan polisi aramaya karar verecende polisi arıyacanda polisle iletişime gecicende polis gelicekte
ne polisin gelmesi? sen daha polisiarıyayım derken büyük ihtimal öldürmüş olur silah almayı yasaklamakda çözüm olmaz çünkü zaten suçlular mafyalar seri katiller yasadışı silah alabiliyor zaten o tür suçlular kara borsadan alır o tür silahları büyük bir kesimi yasak olsada
zaten bu bir çözüm olsa cinayetler büyük oranda bitmiş olurdu ve bu tartışmaya gerek kalmazdı bu arada bu dedigim şey sadece cinayet için degil tecavüz ve kaçırılma içinde geçerliki kaçırılmaların bir kısmı fuhuş içinde oluyor diye biliyorum ben ve silahı illa
tecavüzcüyü ve kaçıranları öldürmek için kullanıcaz diye birşey yok tehdit etmek için kullanıcaz ve tabi bu silahlanma ruhsatı belli şartlara baglanması lazım (kişinin sicili, psikolojik durumu çabuk öfkelenip öfkelenmemesi, silahı dogru kullanabilecek birisi olup olmaması vs) ve (ateşli silahlar için) kullanma egitimide verilmesi lazım tabi eger kişi kendisi istiyorsa gönüllülük esasına dayalı olmalı yani
Güncellemeler
+1 yıl
öte yandan duydugum kadarıyla cinayetlerde kullanılan silahların %12'si ruhsatlı silah yanlış duymuş olabilirim yine de
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer