Kaynanamla 1 yıldır konuşmuyorum. Benden poğaça istemiş, sizce yapmalı mıyım🤔?

Kaynanamla aramız hiç iyi olmadı diyebilir şimdide tamamen konusmuyoruz benim için çok iyi gürültüden kavgadan artık bıkmıştım eşimle huzurum yoktu neyse şimdi benden poğaça istemiş ama içimden yapmak gelmiyor yani aslında diyorum yapayım boşver kötü dusunmeyeyim ama bana yaptıkları söyledikleri aklıma geliyor istemiyorum sizce napmaliyim? Kötü mü düşünüyorum 😑🤔🤷‍♀️
Güncellemeler
+1 yıl
Yorumlarınız için teşekkür ederim icimden gelmese de yapicam artık beğenir beğenmez orasını bilmiyorum Ben iyilik yapayım da Allah görür elbet 🖐🙏🙏🙏
Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlar iyi yorumlar yaptığınız için teşekkür ederim yapmama kararı aldım eşim beni aldatıyor 😓😓 simdi öğrendim cok kötuyum
Kaynanamla 1 yıldır konuşmuyorum. Benden poğaça istemiş, sizce yapmalı mıyım🤔?
Cevapla