Sütyen giymediğim için laf yiyorum?

sütyen giymiyorum, giyme gereği duymuyorum. alt tarafı bir bez parçası. göğüs uçlarımı gizlemenin saçma olduğunu düşünüyorum, neden saklamaya çalışayım? saçma. ancak bu yüzden bir sürü aptaldan laf yiyorum. umursamıyorum açıkçası ama fazla olmaya başladılar. ne yapabilirim?
Sütyen giymediğim için laf yiyorum?
Cevapla