Sırf tytye 20 saat çalışıyorum
Ve artık yoruldum
Çok uykusuzum
Mezunum ama sınava da az kaldı
30 saate kadar çıkarmayı düşündüm hatta
Anormal mi?
Yoksa normal mi? Ve çok mu abartı
Ve artık yoruldum
Çok uykusuzum
Mezunum ama sınava da az kaldı
30 saate kadar çıkarmayı düşündüm hatta
Anormal mi?
Yoksa normal mi? Ve çok mu abartı
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
Değil, zaman kaybı. Onun yerine aralıkla çalışsan daha işe yarar.
Aslında benim olaylar biraz farklı
Normalde msü istiyorum
Asker yani ama eksiğim vardı diye girmedim garanti altına almak için de sağlık okumak istiyorum msü seneye girince olmaz diye.
Yani işler biraz karışık ama tek tyt ile işim var yani.
O yüzden mücadele ediyorum.
O askeri üniformayı üzerimde görmek büyük şeref…
Önemli olan 20 saat çalışmak değil çalıştığın her saat verim alabilmek.
Verimini çok gördüm
O zaman durmak yok
Ya insanlar çok abartıyor valla son hafta çalışıp veya son ay da tıp kazanan arkadaşlarım var. Matematikte formülleri ezberlersen aynı mantıkta gidilebilir. Türkçe de paragraf çözerek ilerleyebiliriz. ama bırak 20 saati 9 -10 ay çalışmak çok saçma
Aslında benim olaylar biraz farklı
Normalde msü istiyorum
Asker yani ama eksiğim vardı diye girmedim garanti altına almak için de sağlık okumak istiyorum msü seneye girince olmaz diye.
Yani işler biraz karışık ama tek tyt ile işim var yani.
O yüzden mücadele ediyorum.
O askeri üniformayı üzerimde görmek büyük şeref olacak benim için
Ha msu istiyorsan çok çalışmak önemli ama ben yks ales vs digerleif icin diyotum. Tek dyebilecegim bu. Onun dışında başarılar diliyorum hakkında askim
Teşekkür ederim ❤❤❤
Rica ederim
Çok abartı bu şekilde bildiklerini de unutursun sen. Hemde günde 24 saat var nasıl 30 a çıkarmayı düşünüyorsun acaba
Aslında benim olaylar biraz farklı
Normalde msü istiyorum
Asker yani ama eksiğim vardı diye girmedim garanti altına almak için de sağlık okumak istiyorum msü seneye girince olmaz diye.
Yani işler biraz karışık ama tek tyt ile işim var yani.
O yüzden mücadele ediyorum.
O askeri üniformayı üzerimde görmek büyük şeref…
Calismayanların istikâkını caliyosun sen demek 😅
Aslında benim olaylar biraz farklı
Normalde msü istiyorum
Asker yani ama eksiğim vardı diye girmedim garanti altına almak için de sağlık okumak istiyorum msü seneye girince olmaz diye.
Yani işler biraz karışık ama tek tyt ile işim var yani.
O yüzden mücadele ediyorum.
O askeri üniformayı üzerimde görmek büyük şeref… [+]
Gonlunce olsun 😊🖐️
Mantıklı değil kendine vakit ayır
Aslında benim olaylar biraz farklı
Normalde msü istiyorum
Asker yani ama eksiğim vardı diye girmedim garanti altına almak için de sağlık okumak istiyorum msü seneye girince olmaz diye.
Yani işler biraz karışık ama tek tyt ile işim var yani.
O yüzden mücadele ediyorum.
O askeri üniformayı üzerimde görmek büyük şeref…
Mantıksız çok yorulursan faydalı olmaz
Aslında benim olaylar biraz farklı
Normalde msü istiyorum
Asker yani ama eksiğim vardı diye girmedim garanti altına almak için de sağlık okumak istiyorum msü seneye girince olmaz diye.
Yani işler biraz karışık ama tek tyt ile işim var yani.
O yüzden mücadele ediyorum.
O askeri üniformayı üzerimde görmek büyük şeref…
Umarım kazanırsın herşey istediğin gibi olsun
Mantıksız
Aslında benim olaylar biraz farklı
Normalde msü istiyorum
Asker yani ama eksiğim vardı diye girmedim garanti altına almak için de sağlık okumak istiyorum msü seneye girince olmaz diye.
Yani işler biraz karışık ama tek tyt ile işim var yani.
O yüzden mücadele ediyorum.
O askeri üniformayı üzerimde görmek büyük şeref…
Hade inşallah istediğin yere gelirsin
Hayir 15 saatin fazlasi zarar
Aslında benim olaylar biraz farklı
Normalde msü istiyorum
Asker yani ama eksiğim vardı diye girmedim garanti altına almak için de sağlık okumak istiyorum msü seneye girince olmaz diye.
Yani işler biraz karışık ama tek tyt ile işim var yani.
O yüzden mücadele ediyorum.
O askeri üniformayı üzerimde görmek büyük şeref…