Eşim komünist ama maaşını benimle paylaşmıyor. Neden?

Eşim 6000 lira maaş alıyor. Bende 3000 lira maaş alıyorum. Eşit olmamız için 4.500 olmas lazım ikimizin aylık parası ama bana eşim 1500 lirayı vermiyor. Birde komünist olacak..
Ha birde eşimle ben vakıf üniversitesinde tanıştım yani paralı okulda ben tam bursluydum ama o %75 idi. Okula yıllık 10 bin lira para veriyordu. O zamanları pek sorgulamıyordum ama hani Komünistler paralı eğitime karşıydı benim eşim paralı okudu.
Eskiden siyasetle hiç uğraşmazdım eşim diyor diye hdp'ye oy verdim birkaç kez. Ama eşim o kadar beni siyaset propagandasına maruz bıraktı ki inanılmaz siyaset araştırdım ve komünizmin ne kadar saçma ve ütopik olduğunu anladım. Ben Liberalizmi savunuyorum özgürlük gibisi yok devlet yönetimi halk üzerinde inanılmaz güçsüz olmalı. LDP'ye üye olucam.. Sanırım bu gidişle eşimle de boşanıyorum. Neyse Bireyse Özgürlük her şey benim için.
Eşim komünist ama maaşını benimle paylaşmıyor. Neden?
Cevapla