Ateist değilim ama felsefe hocamın dediği aklımı karıştırdı?

Soru şu idi: 2 tane insan var
1. si zengin dilediğini alıyor ev, mal, mülk hepsi var ailesi var ibadetlerini aksatmıyor haram falan yemiyor.
2. si fakir kıt kanaat geçiniyor onunda ailesi var, ibadetlerini aksatmıyor fakat fakirlikten ekmeği zor buluyor
Bunların ikisi ölüyor ikside cennete gidiyor peki niye bir tanesi iki kez ödüllendiriliyor?
Şimdi bana yok onun kaderi cart curt demeyin
2+2=4 basit düşün
Ateist değilim ama felsefe hocamın dediği aklımı karıştırdı?
Cevapla