Davulcudan rahatsız oluyoruz. Bunu şikayet edemez miyiz?

Arkadaşlar ramazan dolayısıyla geceleri davulcu geçiyor ki zaten gelenek göreneklerimize göre geçmesi de lazım fakat geçerken o kadar sesli çalıyor ki sanarsın düğün var.
Sanki kulağımızın dibinde çalıyor. Yani anlıyorum bu onun işi ama bir de çaldığı yerde durup 2 saat bekliyor bir kaç metre öteye gidip yine çalıyor.
Mahalleli artık çok rahatsız olmaya başladık
Sürekli birbirlerine bağırma peşindeler.
Bunu şikayet edemez miyiz?
Davulcudan rahatsız oluyoruz. Bunu şikayet edemez miyiz?
Cevapla