Kiz kardesimle iliskim konusunda ne yapabilirim?

Arkadaslar oncelikle Rabbim tutmus oldugunuz orucu kabul etsin dergahi merhametinde. Kiz kardesim 2002li ben 1998liyim, kiz kardesimi seviyorum hatta onun icin canimi veririm ama aramizdaki iliskide zaman zaman problem cikiyor mesela ben bir sey diyorum mesela sert bir uslupla sus bilmem banane tarzinda konusuyor ve bende sinirleniyorum hatta bir keresinde bana sert uslupla sus dedi diye cinnet gecirdim ve elimi duvara vurdum, benim ani sinirli olmam gecmiste yasadigim travmalarimdan kaynakli annem bunu biliyor kardesim bilmiyor ama gecmiste cektiklerimi biliyor, neyse annemle bir problem yasasam araya giriyor benim sinirlenecegim tarzda konusuyor dedigim gibi ufacik seylere sinirlendigim icin sinirlendim annemde ona kiziyor hatta aramizdaki iliskiye karisiyor o konusuyor bende sinirleniyorum diye. Biz 3umuz yasiyoruz benim kronik bir rahatsizligim var tedavisini goruyorum sinirden, uzuntuden vs uzak durmam gerekiyor. Sizce kardesimle olan iliskimde ben ne yapabilirim o ne yapsin bana yardim eder misiniz yoksa ikimiz kopacagiz ve ben sahsen pisman olurum ileride onu uzdum diye ama o da biliyor aniden sinirlendigimi falan... Her seyle sinandim, ailemle sinanmak istemiyorum, yardiminiza cok ihtiyacim var 😔
Kiz kardesimle iliskim konusunda ne yapabilirim?
Cevapla