herşeyine karısrığımı annesine babasına hesap vermeyip bana verdiğini artık arkadaş olmayalım dedi bensiz daha mutsuzmus ben Şu an çok mutsuzum nasıl mutlu olurum tek arkadasımdı.
Güncellemeler
+1 yıl
herşeyine karısrığımı annesine babasına hesap vermeyip bana verdiğini artık arkadaş olmayalım dedi bensiz daha mutluymus mutsuz olan benim
YAKIN ARKADAŞIM ARTIK BENİ İSTEMİYOR NE YAPMALIYIM?
Arkadaşın belkide senin bir yanlışını görmüştür ve ondan sana öyle demiştir. Bence sende onu çıkarmalısın ki pişman olacağı birşey varsa geri gelir yanına ya da erkek arkadaşı varsa oda konuşmamasını istemiş olabilir çünkü öyle dengesizler hala var ne yazıkki 😏😕
haklı aslında bende farkındayım herseye karıstığımın ama insan bu yüzden arkadaslıgını bitirmez ben sildim mi tam silerim dedi dahada konusmuyoruz ben çok üzülüyorum öyle böyle değil
Üzülürsün tabi ki de ama öyle üzme kendini şöyle bir laf vardır giden gitmiştir gittiği gün bitmiştir diye bir laf var eski ama güzel bir laf sende o sözü dikkate almalısın
liseye kadar sosyaldim üniversite yakın arkadasım olsun gerisinin önemi yok dedim insanları uzaklastırdım asosyal degilim burayada yeni kayıt oldum bilgisayar falan işim yok yani artık arkadas edineceğim bir ortamda yok ve korkuyorum böyle olur sonu diye
olan bir şey bu şimdi zamanı geri alabilir miyiz hayır çözüm yerine karışamazsın yazarsan ilerleyemeyiz karısamıycagımı zaten biliyorum ama karıstım geçmiş zaman oda inat Şu an ben sildim mi daha konusmam diyor
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
şu an bi çözüm bulduysan yazar mısın liseye gidiyorum herkes birbirini tanıdığı için ben arkadaş bulamıyorum tek arkadaşım o
Kız mısın erkek mi?
kız
Arkadaşın belkide senin bir yanlışını görmüştür ve ondan sana öyle demiştir. Bence sende onu çıkarmalısın ki pişman olacağı birşey varsa geri gelir yanına ya da erkek arkadaşı varsa oda konuşmamasını istemiş olabilir çünkü öyle dengesizler hala var ne yazıkki 😏😕
erkek arkadaşı Şu an yok onun biraz keyfine düşkün bende karısınca böyle oldu benim erkek arkadaşım var
Boşver salla gitsin diyeceğim ama olmaya bilir öyle akışına bırak yanlış birşey yapmadıysan döner dolaşır gelir yanına
haklı aslında bende farkındayım herseye karıstığımın ama insan bu yüzden arkadaslıgını bitirmez ben sildim mi tam silerim dedi dahada konusmuyoruz ben çok üzülüyorum öyle böyle değil
Üzülürsün tabi ki de ama öyle üzme kendini şöyle bir laf vardır giden gitmiştir gittiği gün bitmiştir diye bir laf var eski ama güzel bir laf sende o sözü dikkate almalısın
tek arkadasımdı benim kolay değil
Kaç yaşındasın peki sen?
22 yaşındayım
Yeni arkadaşlar edin kendine sosyalleş galiba asosyal bir insansın
liseye kadar sosyaldim üniversite yakın arkadasım olsun gerisinin önemi yok dedim insanları uzaklastırdım asosyal degilim burayada yeni kayıt oldum bilgisayar falan işim yok yani artık arkadas edineceğim bir ortamda yok ve korkuyorum böyle olur sonu diye
Bence korkma yeni kişilere hayatında yer vermelisin ki gidenin yasını değil tam tersine gittiğine dua etmen için bence takma bu kadar
Lezmisnz 😅
hayır ikimizinde sevgilisi var illa herseye karısan lezbiyen mi oluyor
Karisamazsin ozaman
olan bir şey bu şimdi zamanı geri alabilir miyiz hayır çözüm yerine karışamazsın yazarsan ilerleyemeyiz karısamıycagımı zaten biliyorum ama karıstım geçmiş zaman oda inat Şu an ben sildim mi daha konusmam diyor
Neden istemiyo
herseye karısıyormusum arkadaslarını sevmiyormusum
Darılma ama bahane arıyor ayrılmak için benim görüşüm bu yönden
sevgili değiliz yakın arkadasım bensiz daha mutluymus ben nasıl takmam bunu
O zaman bırak ne hali varsa görsün madem sesnsiz daha mutluysa karışma Ama şunu unutma sonra senin değerini anlayıp sana kapılacak
keşke sözler kadar kolay olsaydı tek arkadasımdı
Valla yinede sen bilirsin okadar seviyorsan değer veriyorsan onsuz yapamıyorsan o zaman hiç bişey yapma
sürekli ağlıyorum ya bosver diyorum olmuyor birde yeni mezunum bir uğrasımda yok aklımda bos bos
Ah canım benim ya kıyamam yazıl ediyorsun ama kendine
farkındayım ama yapcak bir şey yok kardeşim gibi görmüştüm ben
Herkes kendine yakışanı yapar bırak ne yapıyorsa yapsın demek ki bunları kendine yakıştırıyor sende üzülme mutlu sağlıklı olmama bak
sağol
Rica ederim