Aile & Toplum Ramazan topu nereye düşüyor? İnsanların başına düşerse ne olacak? zırlamak Takip Et Xper 7 Yaş: 25 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 00 Yapay Zekaya Sor Nerden atıyorlar?Nereye kadar fırlıyor Ramazan ayında fırlatılan top Ramazan topu nereye düşüyor? İnsanların başına düşerse ne olacak? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et
nordun_gadasi Takip Et Efsane Yaş: 36 , eic 31% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 16b cevap paylaştı. O top sadece ses çıkarmak için atılıyor gadası. İçinde barut şarapnel yok yani 1 0 Yorumla
denizseyyahı Takip Et Guru Yaş: 41 , eic 93% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 480 cevap paylaştı. Biz elimizde bir topla gelip top patladı diyoruz hemen ezana saate bakmadan oruçlarını açan oluyo,😂😀 0 0 Yorumla
cakirogluar Takip Et Xper 4 Yaş: 36 , eic 100% +1 yıl Eger hala bazi yerlerde top atiliyorsa topun icine gulle koymuyorlar sadece az miktar barut patlatiyorlar yani atilan birsey yok gercekte 0 0 Yorumla
Tirtirlibiskuvi Takip Et Xper 7 Yaş: 40 +1 yıl sadece ses çıkması için barut istihkatı verilir. ortada top yoktur ve bu gelenek 300 yıldır süregelmektedir. 0 0 Yorumla
uomoitaliano Takip Et Master Yaş: 29 , eic 61% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 2,7b cevap paylaştı. cidden bunu sordumu l an bu nhuiekanhpuiekanhukieanhkuihanpkeia 0 0 Yorumla
Ahmetimo Takip Et Xper 4 Yaş: 47 +1 yıl Gerçek top değil o sembolik içinde gülle yok sıkışma ile çıkan patlama sesi sadece 0 0 Yorumla
Deepsiz Takip Et Guru Yaş: 29 , eic 33% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 2,3b cevap paylaştı. Sadece barut içinde mermi yok 😂 0 5 Yorumla zırlamak +1 yıl 😂 bilmiyordum savaşta atılan top diye düşünüyordum Yorumla Deepsiz +1 yıl Bildiğin savaş topu ama içinde barut var başka bişi yok Yorumla zırlamak +1 yıl Ne kadar fırlıyor dur Yorumla Deepsiz +1 yıl Fırlamaz içinde top mermi yokSıkıştırılmış barut patlıyor alev yapar namlu ucunda Yorumla zırlamak +1 yıl Ben gördüm firliyor uçuyor top Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
8Cevap
O top sadece ses çıkarmak için atılıyor gadası. İçinde barut şarapnel yok yani
Biz elimizde bir topla gelip top patladı diyoruz hemen ezana saate bakmadan oruçlarını açan oluyo,😂😀
Eger hala bazi yerlerde top atiliyorsa topun icine gulle koymuyorlar sadece az miktar barut patlatiyorlar yani atilan birsey yok gercekte
sadece ses çıkması için barut istihkatı verilir. ortada top yoktur ve bu gelenek 300 yıldır süregelmektedir.
cidden bunu sordumu l an bu nhuiekanhpuiekanhukieanhkuihanpkeia
Gerçek top değil o sembolik içinde gülle yok sıkışma ile çıkan patlama sesi sadece
Sadece barut içinde mermi yok 😂
😂 bilmiyordum savaşta atılan top diye düşünüyordum
Bildiğin savaş topu ama içinde barut var başka bişi yok
Ne kadar fırlıyor dur
Fırlamaz içinde top mermi yok
Sıkıştırılmış barut patlıyor alev yapar namlu ucunda
Ben gördüm firliyor uçuyor top
Ah o top kafana düşmezmi