Babasından "peder" diye bahseden kızlar/erkekler hakkındaki düşünceleriniz?

Ben de erkek olduğum için bir erkeğin öyle söylemesine çok takılmıyorum ancak babasına "peder" diyen bir kız görünce ondan soğuyorum bana itici geliyor yani uzak durmaya çalışıyorum o kızdan. Siz bu konu hakkında ne düşünüyorsunuz? Kızlar da babasına "peder" diyen erkekler hakkındaki düşüncelerini paylaşırsa mutlu olurum.

Babasından peder diye bahsedenler de lütfen neden böyle bahsettiklerini anlatabilirler mi acaba? Çünkü düşünüyorum bir anlam bulamıyorum yani dünyanın en iyi babasına sahip değilim ancak yine de ondan "peder" diye bahsedip aşağılamadım hiçbir zaman.. Aşağılayıcı bir söz çünkü bilmiyorum bunun ne kadar farkındasınız ama.
Babasından "peder" diye bahseden kızlar/erkekler hakkındaki düşünceleriniz?
Cevapla