Ben de erkek olduğum için bir erkeğin öyle söylemesine çok takılmıyorum ancak babasına "peder" diyen bir kız görünce ondan soğuyorum bana itici geliyor yani uzak durmaya çalışıyorum o kızdan. Siz bu konu hakkında ne düşünüyorsunuz? Kızlar da babasına "peder" diyen erkekler hakkındaki düşüncelerini paylaşırsa mutlu olurum.
Babasından peder diye bahsedenler de lütfen neden böyle bahsettiklerini anlatabilirler mi acaba? Çünkü düşünüyorum bir anlam bulamıyorum yani dünyanın en iyi babasına sahip değilim ancak yine de ondan "peder" diye bahsedip aşağılamadım hiçbir zaman.. Aşağılayıcı bir söz çünkü bilmiyorum bunun ne kadar farkındasınız ama.
Babasından peder diye bahsedenler de lütfen neden böyle bahsettiklerini anlatabilirler mi acaba? Çünkü düşünüyorum bir anlam bulamıyorum yani dünyanın en iyi babasına sahip değilim ancak yine de ondan "peder" diye bahsedip aşağılamadım hiçbir zaman.. Aşağılayıcı bir söz çünkü bilmiyorum bunun ne kadar farkındasınız ama.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar