Bazen sizde de derin bi husranlik duygusu olusuyor mu?

Yani birşey eksik olur ya hani ama anlayamazsın Şu an o durumdayım ve bunun ilâhi bi işaret olduğunu düşünüyorum. Yani en sonunda yaraticimiz olan Allah bizi boşuna yaratmadı ona kulluk etmemiz icin yarattı. Inanıyorum ki bedenin ihtiyacı uyku yemek içecekse ruhunda gıdası namaz kuran sukurdur.. ama bunları bazen atlıyoruz ve bunun bi işaret olduğunu düşünüyorum.😔😔.. Şu an sadece secdeye kapanip ağlamak istiyorum. Yani içindekileri yazıya dokebilsem ama onu bile anlatamıyorum derin bi boşluktayım, bu fanı dünyanın işleri arasında unutuyoruz farkinda olmadan, Allah im sen bizleri bağışla.. 😞
Bazen sizde de derin bi husranlik duygusu olusuyor mu?
Cevapla