Öylee derler ya hani elinden gelebilecek olan şeyleri bile yapamayacak hale gelmek anlaminda bi deyim vardır ya

#αℓωαуѕ кєєρ ѕмιℓιиg ⚘️
Öylee derler ya hani elinden gelebilecek olan şeyleri bile yapamayacak hale gelmek anlaminda bi deyim vardır ya

#αℓωαуѕ кєєρ ѕмιℓιиg ⚘️
Sık sık bende bunu hissediyorum. Olacak-mış gibi olan hiçbir şey olmuyor. Kısmet değilmiş deyip hayatıma devam ediyorum. Kendimi üzmenin de çok bir anlamı yok.
Cevap
9Cevap
Ya bazen mala bağladığım doğrudur onun adı basiret bağlanmasıymış msjs
Evet cınım 😀
Hayır ben öyle şeylere inanmıyorum.. ama hayatta çok şanssızım maalesef.. istediğim hiç bir şey gerçek olmuyor hatta hep kötü şeyler olur
Evet bazen bazı şeylerin benim için olmadığını görüyorum çok çalışsamda olmuyor yapacak bir şey yok insan bazen vazgeçmeli
Öyle
Bazen boş boş evrende varlığımı bile sorgulayamıyorum, sanırım evet bazen basiretime düğüm atılıyor.
Hiç düşünmemişdim, inanmıyorum bu tarz deyimlere eskiden inanıyordum.
Hayır. Basiretim açık. Ne yaparsam kendi kendime yapıyorum...
Olabilir öyle şeyler insanız
evet ya resmen elin kolun bağlanıyor, duymuyor görmüyorsun
ve sonrasında pişmanlık
Sık sık böyle düşünmeye başladım 😂
He ya bende öyleyim elim kolum tutuluyor gibi oluyor
Çok yaşıyorum bu durumu
Bende ya
asıl ihanet etmez dediklerimiz eder
Öyle..
Kendimi Şanssız hissettiğim zamanlar oluyor elbette
Evet arada mala bağlandığım oluyor
Bazen. Bazenler çoğalıyor bazen.
Öyle şeylere inanmıyorum
Olur bazen öyle ilginç seyler
Oluyo arada
Oluyor tabi
Evett
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?