Herkes kendini tanır. Yani az da olsa :) peki sen kimsin? nasıl birisin. ?
Ben :
İnatcıyım.
Kıskancım.
Canayakınım.
:)
Ben :
İnatcıyım.
Kıskancım.
Canayakınım.
:)
182 boylarında 76 kilo esmer tenli ama kışları rus gibi beyazlaşan birisiyim. Egoist olabilirim ama narsist değilim hatta aksine kendimi hiç beğenmem. Anksiyete bozukluğum var birisi bana tipsizsin dedi diye modellik için ajansa başvurmuşluğum var. Genelde kızlar teklif eder ama ben be hikmetse hep elimden kaçırırım. bir tanesi bana çok sıkıcısın demişti bir diğeride hiç konuşkan değilsin demişti. Bencilmişim alakası yok 😯 tek çocuğum ve acayip sıkıcı bir durum bu. En sevdiğim şey kuzenlerle rakı-saç kavurma yapmak sahilde. Tabi yeni rakı olucak efe falan içemiyorum bide rakının yanında haydari olucak birdeee rus salatası. Muhabbet etmeye bayılırım tabi ortamda kız olucak yoksa canım sıkılır. Çok zor küfür ederim.
https://hizliresim.com/72qXyP
Yapmacık gülemem. Bu benim tam gülüş evresine ulaşmadan önceki safha :D
Özguvenim değişkendir bazen yürek yemiş gibi hissederim
Sen erkek misin? :D sana birşey dıyım mı %90 benziyoruz. Sırf çirkinsin dediler diye ajansa yazıldım ve kabul edildim. Sohbetım ıyıdır ortam güzelse saatlerce konusurum. Küfür zaten cok nadir sevmemde ha içki içmiyorum o ayrı :D acı gelıyo :D :D
:D yok artık. Bak sen kaderin cilvesine. Benim gibi birilerinin olması sevindiriri
Sogukkanli
Biraz ofkeli
Megaloman ( Bir kac arkadasim soylemisti acik acik bende dusununce kabul ettim )
Asiri acik sozlu
Meydan okumayi seven
Ozunde yalnizca rahatina duskun biriyim.
Bir de çok dusunurum. Boyle sacma sapan seylere çok kafa yorarim uyuyamam.
Megaloman ne demek? :S
Kendini olduğundan daha önemli görmek.
Hıııımm :/ kötü bir özellikmiş :/
Farkında olmadan sanırım hal ve hareketlerimden insanlar inciniyor. Niyet iyi olsa da sonuç değişmiyor , insanların gözünde megaloman oluyorsun.
insan ilişkilerim iyidir herkesle kolay anlasırım asla kin tutmam.. kolay güvenirim ama bu durumdan rahatsızım.. inatçıyım dediğim dedik biriyim ailenin tek kızıyım babam beni biraz şımartmış olabilir ama sadece babama naz yaparım... çocuksu davranan.. kendi gibi olmayanlardan pek hazzetmem.. dobrayım ve öyle insanları severim aklımdaki dilimdedir yani.. plan yapmam anı yaşarım.. kim ne derse desin bana doğru gelen ve beni mutlu eden her ne varsa öyle yaşarım.. hayat birşeyleri dert etmek için çok kısa...
Adamına göre muamele ederim.
Kimine ciddi kimine sıcakkanlı kimine soğuk vs.
Tavrım karşımdaki kişiye göre değişir ama genel olarak sıcakkanlı ve konuşkan Güleç yüzlü biriyim.
Ben hiç göremedim o yüzünü. (Mecazi)
Ne kadar güzel :) konuskan insanlar cana yakın insanlar hep bir adım daha öndedır
Cevap
19Cevap
Fazla tepki vermişler, ne gerek varsa artık. :)
Titizim,
Ayrıntılara çok önem veririm,
Sevdiğimi kıskanırım,
Aktiviteleri severim,
Yerine göre inatçıyım,
Ayrıca duygusalım,
Sportif biriyim,
Hava atmayı severim :o
Şimdilik bu kadar :)
Şımarık, çabuk sinirlenen, göz önünde olmayı seven, aşırı ilgi isteyen bir domuzum tek kelimeyle illet biriyim :D
şımarık mı :( hemde erkek?
Safım
Canayakın
Guleryuzlu
İnsanların hep iyiliğini düşünürüm kotuluk ettiği halde gene iyiliğini
Safım demenın nedenı ne acaba?
romantiğim
duygusalım
çocuk ruhluyum
sevecenim
kendimi övmeyi sevmem ama anlat dedin bende anlattım
övmek değil bu :) sordum cevapladın teşekkürler :)
rica ederim :)
sana ne...
bana ne...
ona ne...
umarım anlamışsındır :)
inatçı kıskanç dik başlı yerine göre alıngan falan.
agresifim kmplexliyim perdelerimi indirdigimde kedi gibiyim :D
ahahhahahah :D recep ivedik D:
Ben aşırı milliyetci yalniz gezmeyu deven yalnız kurdum
Bozkurt? :)
Aynen Türk oğlu Türküz :) :)
:) BOZKURT heryerde :)
Aynen Bozkurt soylu Türkleriz
Dünyanın her yerindeyiz :).:)
Fena kıskancım
Üşengecim
İnatçıyım oğlak olduğum için:)
Fazla yumuşak kalpliyim
Soğukkanlıyım
sarışın
hafif inatçı
kıskanç
sempatik
esprilli
karadenizli
şimdilk bu kadar yeter :D
Karadenızlı mı? :D zaten karadenızlıyım desen bu saydıklarını hepımız anlardık :D
ne bilim ya :D sen nerelisn :D
Kiskanc uysal hatta haftada bir gun fak bakabileb
inatcıyım.
canayakınım.
kıskancım
yalansız gercek seven romantik fedakar.
seven sevilmeyen :(
Kendimi çözemedim daha ^^
Acayipsin bencede
Sen allahmisin niye ne haddine ne samimiyet bu?
Ne alaka? noldu ya anlamadım
Ne samimiyet diyorum seni ne alaka ediyor boş boş şeyler paylasiosunuz saglikla ilgili soru soran arkadaşların sorusu görünmüyor..! Çocuk değilsin anla artık.. işte bende böyle sinirli bir insanım!
Niye nufusunami alacan , :)
Her soruyu böyle sorgularsan sitede eğlenemezsin ki dostum
Bn acaip egleniyorum nikinde guzelmis :)
eyvallah sağolasın :D
İnatçı, huysuz, kıskanç
Şey gibi oldu bu biraz :D Volkan Konak diyo ya inatcı çirkin lanneeetttt :D :D
ay pardon aksi :S :S
Tipsiz, kıskanç, hafif şizofrenim ben:)
Neden tipsiz diyorsun ki :/ her insan ayrı bir özeldir
Ben benim asil siz kimsiniz :-)
bende benım, memnun oldum :D
inatcı kıskanç şizofren :Ddd
Hastalıklısın amaa 😯
:D şizofren a:Fasd
canayakınımdır matmazel sen nasıl birisin peki :DD
Anlatıyuım mı gerçekten :D
nabza göre şerbet verenlerdenim :)
En iyisi :)
Cirkinim
Ben :/ yeterlimi
:( :( aman Allahım :( :(
neden iyle dedn smdi
Piçin biriyim
:D ahah ve acık sözlü :D
beni tanıyan tanıyor
Anlatamam
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar