Peki sen kimsin? Kendini tanıyor musun? Hadi bana kendini anlat :)?

Herkes kendini tanır. Yani az da olsa :) peki sen kimsin? nasıl birisin. ?
Ben :
İnatcıyım.
Kıskancım.
Canayakınım.
:)
Peki sen kimsin? Kendini tanıyor musun? Hadi bana kendini anlat :)?
Cevapla