Kurnaz insanlar hakkında ne düşünüyorsunuz?



Yapay zeka da neymiş. Bir dostum 70 yaşında. Yasaklar sebebiyle sokağa çıkamadığından çok bunalmış. Bulduğu çareyi anlatıyor: "Yahu,
ben yıllardır yürümeye alışmışım. Evde oturamıyorum. Patlayacağım. Sonuçta bir çıkar yol buldum. Bizim evin adresini yazdım, cebime koydum. Şimdi ne zaman canım isterse çıkıyorum. Epeyce yürüyorum. Bir zaman sonra polisler çeviriyorlar, adımı soruyorlar. "Bilmiyorum" diyorum. Üstümü arayıp, cebime koyduğum notu buluyorlar...

Notta: “Dikkat Alzheimer Hastasıdır"
yazıyor ve altında da adresim. Zaten epey yorulmuşum. Polis arabasıyla eve dönüyorum...🤗

Alıntı...
Kurnaz insanlar hakkında ne düşünüyorsunuz?
Görsel temsili.
Kurnaz insanlar hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla