İnsanlar kapalı olduğum için beni dışlıyorlar?

bundan artık çok bıktım insanlar çok ön yargılı ne yani kapalılar birşey yapamazmı onların sizden bir farkı yok artık anlayın hepimiz aynıyız ne yani suçmu islamın görevlerini yerine getirmek bu benim seçimim her yerde bu yüzden dışlanıyoruz dünyanın çivisi çıkmış herkes sokakta sevgilisiyle birşeyler yaşıyor ben yaşamıyorum diye sevgilim yok diye dışlıyorlar ne yanı ben herşeyi kocamla yaşamak istiyorum ve bekliceğim kim ne derse desin ama insanlar neden böyle bizim ne farkımız var neden dışlanıyoruz? namusunu korumak suçmu oldu öpüşmedik yiyişmedik sigara içmiyoruz şort giymiyoruz diye suçlumu olduk?
İnsanlar kapalı olduğum için beni dışlıyorlar?
Cevapla