AI Persona’ya Sor
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
Erkek konusu. Memleket aynı olsun mezhep aynı olsun blablablaa
Bu da bambaşka birşey gerçekten üzme seviyorsan dini dili ırkı farketmez
Evet kesinlikle öylee..
Erkek arkadaşın yabancı mı peki karışıyorlar sana
Erkek arkadaşım yok şu an.
Yani karışıyorlar her gün uyarıyorlar bizden olsun gibisinden 💆🏻♀️
Milliyetçilik kavramında baskı anladığım kadarıyla ama sen yine de birini seversen önce kalbine bak olur mu yaşın kaç bilmiyorum ama
22 yaşındayım.. zaten öyle yapacağım. Onların istediği memleketten mezhepten buldumda ne oldu karaktersizin teki çıktı.. insanlık önemli artık takmam bile onların dediklerini. Teşekkür ederim canım
Rica ederim tatlım sen özgür bir bireysin ve kadınlar daima pırlantadir sana değer vereni bulunca tak koluna çok karşılarına
Aynen öyleee 👊
Konuştukça anlaşamıyoruz o yüzden çok az muhabbet 😂
Çok çabuk sinirlendiğim için tartışırız ama pek uzun sürmez
Konuştuğu konular ancak yemek yemek yemek. Başka bir şey bilmiyor. Pek konuşmuyorum o yüzden
Aşcı mı kendisi acaba
Yok ya, her şeyi yemekle ölçüyor.
Çok değişik birşey nasıl oluyor anlayamadım
Bir şeyden konuşuyorsun hemen konuyu iyi yemek, kaliteli ve düzenli yemeğe getiriyor. Şunu ye bunu ye diyor
Anladım tek derdiniz bu olsun sıkmayın canınızı nerelisiniz bu arada
Konumun ne önemi var ki
Haklisiniz sormadim sayın
dini baskı :) dinden imandan soğuttu beni
Ooo yok bizde böyle şeyler olmaz ama senin ki çok farklı bir olay
işte az kaldı kaçıyorum yine uzaklara :)
Nereye kaçıyorsun peki
İstanbul . taşı toprağı altın dediler :D gidip görelim
Kaç yaşındasın kaçıyorsun öyle sen bakiym
39 yaşındayım :D
Gayet ideal kaçmak için
bence de :) sil baştan yaşamak gerek bazen
Tabi ki ne iyi hiçbişeyi takmadan kaçıyorsun
takarsan bu hayatta sana takar. o yüzden en güzeli bu bence
Evet kova burcu musun peki
yok boğa burcuyum. yükselen aslan. ay burcuda yay.
Tahmin etmeliydim
senin peki anlaşamadığın konular ne
Bazı şeylere çok büyük tepkiler vermesi düşünce yapımız farklı
ya hadi erkek çocuklarını geçtim ama kız çocuklarını bence babalar çok sevmeli , çok ilgilenmeli.
Evet çünkü kız çocukları her zaman korunmaya daha ihtiyaç duyuyor çünkü biraz daha hassaslar
evet sonra en ufak ilgiye kanabiliyor hatalar yapabiliyorsunuz. o yüzden cidden baba ilgisi ve sevgisi kız cocukları için bence çok önemli
Evli misin bilmiyorum ama bir gün kizin olursa çok hassas yaklaş ona olur mu hatta kız ya da erkek farketmez hepsine öyle yaklas
boşandım bir oğlum var. o yüzden ilgileniyorum. o benim herşeyim. hatta bir daha evlenirsem de kızım olmasını çok isterim
Özel olacak ama neden boşandın esinden
iflas ettim para bitti aşk bitti :D
Bir insanın parası olmayabilir olsun önemli olan insanlığı sevgisi para pul boş yani şahsi fikrim
keşke herkes senin gibi düşünse
Boşver hayırlısı olsun herşeyin elbet güzel kapılar açılır, zaman
aynen üzülmüyorum zaten.
Ne kadar oldu bosanali genç mıydı esin çok soru soruyorum kusura bakma ama
4 sene oldu aramızda 6 yaş vardı
6 yaş ta çok değil ki çalışıyor muydu peki o
evlenmeden çalışıyordu evlennce çalışmak istemedi
Senin mesleğin neydi peki iflas ettin ya onun harcamalarindan mi oldu
oto kiralama/sigorta şirketi/ telefon dükkanım vardı. yok teyze oğlu dolandırdı. harcamalar yüzünden batmadım yani
Çok geçmiş olsun dilerim çok daha iyi bir iş bulursun ya da kurarsin
inş. teşekkürler mutluluklar
Niye merak ediyorsun ki😃
Ben de bazen anlaşamıyorum yalnız miyim diye merak ettim
Oluyor bizde de çok 😂
Yalniz değilim teşekkür ederim
Rica ederim 😂
Yani genelde kiz babaya düşkün olur derler ve etrafımda görüyormda yani hangi konuda ters düşüyorsunuz
Çok düşkünüm ama işte kafa yapımız uymuyor diyeyim ben saygısızlık yapmadım bu zamana kadar yapmam da ama bazen sıkıyorum kendimi işte
Kafa yapınız mi uymuyor
Hmmn
Evet
Nelerde uymuyor mesela
Bazen küçücük şeylere kocaman tepkiler verebiliyor yani oturup sakince sorarak öğrenmek yerine kocaman tepkilerle konuşacağım varsada bırakmıyor
Yaa babaların geneldi böyle saden hele bide kız babası ise sen düşün
Geneli böyle
Evet ben en büyüğüm işte bi de öyle düşün
Hee kaç yaşındasın
26 ya girdim sen
Yaşitiz😃
Doğrudur dedim ya yalnız değilmişim teşekkür ederim gerçekten
Aynen tesadüfe bak 😂
Kaç kardeşsniz ya
3 1 kız 1 de erkek kardeşim var sen peki
Allah'ım inanmıyorum 4 kardeşsiniz yani 😂😂😂😂
Hee 3
Jeton yeni düştü bende 😂
Hayır 3 kardeşiz
Anladım bizde 4 😃
Sen 4 olsaydı yine tesadüf diyecektin sanırım ama buradan kaçırdın 1 farkla
Aynenn öyle oldu 😂
Kaçırdımm😃
Nerede yaşıyorsunuz
Konyada siz ☺️
Adana şu an atama falan olursa şansa kadere 10 gün sonra sınava gireceğim de
Yoksa doğma büyüme adanalimisin😃
Evet öyle ama psikopat kesimden değilim gayet normal kesimdenim
Haa iyi bari😂😂
Peki hangi ayda doğdun bak bu sefer tutacak gibi inanıyorum 😂
Eylül ayında doğdum sen peki
Ohaaa sana yemin ediyorum bende 29 Eylül
Bak ben demedim
Ben 7 eylül erkek kardeşim 29 eylül benim de başak burcu musun peki
Terazi oluyorum herhalde 😂
Sanırım öyle oluyor tam bilmiyorum ama
Terazi bence 😃
Buraya yeni üye oldun Galiba
Evet ilk kez hayatımda böyle bir yere üye oldum sosyal medyam bile yok benim düşün üniversite geçen yıl bitti 1 yıldır evdeyim ve yabancı dil öğretmenliği için sınava gireceğim
Bende sadece WhatsApp kullanıyorum bide burayı bir arkadaş önerdi bende yeni sayılıyorim☺️
Ne okuyorsun peki ya da meslekle uğraşıyor musun
Açık öğretim lise 😂
Hemde çalışıyorum
Hayirlisi olsun daha da iyi yerlere gelmeni dilerim tabi ki🙏
İnşallah ☺️ ya
İşler dolayısıyla biraz geriden geliyorum ben
Emin ol senin emeğin daha çok hem iş hem okul helal olsun
Valla ya görsem halimi acirsin ☹️
Üzülme lütfen hepsi geçer çok güzel zamanlarım olur
Yok yok üzülmüyorum hatta kendimle gurur duyuyorum ekmeğimi taştan çıkarım ben elimden herşey geliyor ☺️
Harika işte övünecek çok şeyin var cidden kendi ayakları üzerinde duran insanlar daima çok güçlü olurlar ve hep iyi insanlar olurlar
Aynenn oyle ☺️
Burayı mesaj yerine cevirdik yalnız 😂
Evet sanırım öyle oldu ben pek anlamam ama mesaj gelince bulmakta zorlaniyorum biraz
Aynen mesaj göndermek için yani karşı tarafla özel mesajlaşmak için.2 xper olman gerekiyormus öyle söyledi arkadaşım bende pek bilmiyorum aynıyız yani ,☺️
Doğrudur ama onu bile bilmiyorum nasıl yapılıyor inan
Karşı tarafin profiline giriyorsum tabi 2 xper olduktan sonra mesaj bölümü var ordan yazıyorsun
Bana biraz eğitim verdi de arkadaş,😂😂
2 xper olunca artik
Aynen bakalım hangimiz olacaz 😂
2 xper olmak içinde bol bol görüş paylaşmak lazım biliyorsundur
Yok bunu da yeni öğrendim kimsenin sorusunda görüş paylaşmak istemiyorum kendim sordum ve cevabimi aldım dedim ya ben biraz kabuğunda yasayanlardanim
Hehehe 😂 beni güldürdün Allahda seni güldürsün
Amin çok çok amin gerçekten çok teşekkür ederim hepimiz gülelim hayırlısıyla
Aminn🙏
Harcamalarım
Sadece buysa iyi
Evet başka bir şey yok
Sevindim adına benim yaşım 26 ve 1 senedir biraz zıt düştük
25 sene iyiydi ama
normal ya onlar yaşlandıkça biz büyüdükçe fikirler zıtlaşıyor
Kesinlikle haklısın
Herşey.
Seni anlayabiliyorum biraz
Bunaltiyo.
Ne gibi bunaltıyor mesela
Ben biraz rahat yaşayan bir insanım. Gerisini sen anla iste
Benim üniversite geçen yıl bitti eve geldim ve 1 yıldır evdeyim işler değişti artık aynı dili konuşmuyoruz harcamalarıma karışmaz da biraz düşünce yapımız farklı işte
Ben üçüncü üniversiteyi okuyorum, çalışmıyorum daha çok kafama göre...
Bu ülke de yetişkinler böyle ne yazık ki
En iyisini yapıyosun devam et herşey güzel olsun hayatında, ben de yabancı dil öğretmenliğine hazırlanıyorum hatta akademik personel olmak istiyorum sınava 10 gün kaldı ve bugün yine biraz soğuk rüzgarlar esti evde ufak çaplı canım sıkkındı burayı kesfettim
Ya yaşanmış çok ornek var cevrede. Ileride yapmadiklarim için pişman olcm biliyorum. Insan anı kadar insandır bence. Gelecek geçmiş çok kaygı edilecek bir durum değil önemli olan anın değerini bilmek. Bu yüzden zıttim sanırım.
Canını sıkıck bir durum yok. Kendine eziyet edersin sadece. Kendi düşüncelerin önemli olan.
Doğru söylüyorsun tabi