Erkeklerin yalnız başına gece dışarı çıkmaktan korktuğu, erkek hakları yürüyüşünün yapıldığı, kocamı çalıştırmam diyen bir kadının isteği gibi erkeğin kadın, kadının erkek rolüne büründüğü bir toplum yapısına dönüşseydi, nasıl olurdu hayat?
Kadınların egemen olduğu bir dünyada yaşamak nasıl olurdu?
Selâmün aleyküm, feministlik çok gereksiz bir şeydir. Huku karışsinda kadın ve erkek eşittir. Bana kimse erkeğin üstün olduğu bir yasa, hak göstermez. Eşinle 1 gün evli kalsan bile o kişiye nafaka ve tazminat ödemek zorunda olduğun bı hukuk sistemi var. Kadınla erkek eşittir. Gece dışarı çıkma olayı çok abartılıyor, gece dışarı çıkmak sadece Türkiye'de mi sorun oluyor? Benim bildiğim bütün ülkelerde geceleri sokaklar tekinsiz olur onun için insanlar çıkmaya korkar dışarı. Erkeklerde elini kolunu sallayarak istediği saate dışarı çıkamıyor. Bu ay kaç erkek öldürüldü? Kimse biliyor mu? Dünyada kadınlardan çok erkekler ölüyor fakat bir erkeğin ölümü hiçbir zaman haber değeri taşimamiştir...
Eğer şimdiki ataerkil sistemin birebir aynısının kadınlar tarafından yönetilen hali olsa aynı miktarda çekilmez olurdu yok tamamen kadınlar tarafından yönetilen başka bir toplum düzeni olsa büyük ihtimalle ataerkil sistemden daha yaşanabilir olurdu ama tabiki eksikleri ve hataları olurdu. Ya toplumlar her kesimden insanın katıldığı bir konsey ile akılla mantıkla yönetilmeli ya da tamamen mantığa dayalı kararlar veren bir Bilgisayar programı benzeri bir varlık tarafından
Kadın olmama rağmen böyle bir şeyin çekilmez olacağını düşünüyorum😅 Şimdi bu yazdıklarımdan dolayı hemen linç etmesinler beni ama kadınlar mizaç olarak duygusaldır. Yeri gelir naif ve merhametin dozunu kaçırır, yeri gelir kıskançlık ve ihtirasın dibine vurur. O sebeple olmaması daha iyi sanki
Heryer cicek gibi olurdu Erkeklerin yonettigi dunya ortada. Gelip burda kadinlar zeki degil falan diyenler oturun aglayin. Kendinizi kandirmaya devam. Ne kadinlar var