İş yerinde çok telaş yapıyorum nasıl davranacağımı bilmiyorum ve sürekli çekingen bi yapı da görünüyorum nasıl kurtulcam?

Şu an birlikte çalıştığım kişi işe gelmedi ve ben yöneticilerin yanına insem mi inmesem mi diye düşünüyorum daha 2 haftadır işe girdim. Sürekli nasıl davranacağımı ve ne konuşacağımı bilmiyorum hata yapmaktan çok ama çok korkuyorum ooff sürekli endişeli bi ruh halim var ve insanlara yansıtıyorum. Onlar anlayınca daha kötü hissediyorum kendimi ne yapmam gerek sizce de nasıl davranmam gerek
İş yerinde çok telaş yapıyorum nasıl davranacağımı bilmiyorum ve sürekli çekingen bi yapı da görünüyorum nasıl kurtulcam?
Cevapla