Bazen tuttuğumuz el bizi sırtımızdan vurabiliyor. Siz dostunuzu ve düşmanınızı ayırt edebiliyor musunuz? Ayırt etmekte zorlanır mısınız?


Eğer zaaflarımı bana karşı kullanmıyor ve üstüne üstlük, zaaflarımı başkalarına karşı kapatıyorsa o kişi benim dostumdur. Fakat, en ufak zaafı veya açığı kullanıyorsa düşmanımdır. Çok güzel meletirim.
Evet herşeyin hepsinin farkındayım ama hiçkimseye çok yakın olmadığım için bana zarar veremiyorlar, bilirsin ne kadar yakınsan o kadar çok yaralananırsın yakınlık yoksa yarada yoktur
Bazıları çok net etsede kendini bazıları da kapalı kutu gibi düşmanlığını görene kadar anlamıyorsun sonradan iş işten geçmiş oluyor sen üzüldüğünle kalıyorsun
Cevap
42Cevap
Kuzu postunda kurt çoktur. Ayırt edilmez. O yüzden sevmediğinden çok nefret etme gün gelir dostun olur, dostunu çok sevme gungelir düşmanın olur
İnsan sarrafıyım. Ama bana düşman birisi olmadı henüz. Ayırt edebileceğimi düşünüyorum.
İçten içe vardır da senin haberin yoktur
Genelde bu ayrımı iyi yaparım. Sadece bazıları bu konuda çok usta oyuncu olabiliyor işte o zaman biraz vaktimi alabiliyor
En basarisiz oldugum yer herkezi dost olarak görüyorum ama yariisi dusman cikiyor kim dost kim dusman sasirmiyorum artik🙏🏻😊
Hayatında tuttuğun insan sayısınca potansiyel düşman sayısına sahiptir insan. Bugün dost bildiğin yarın düşmenın olabilir zira..
Edebiliyorum asıl dost zor günümde yanımda olabilmektir asil düşman sürekli akıl veren herşeyime özel hayatıma da karışan insandır...
Tecrübem var anlarım genelde ama bazıları cok iyi rol yapıyor onun için arada istediklerini bilinçli yapmıyorum o zaman maskelerini düşürüyorlar
Kimseyi o kadar sallamıyorum zaten. Dost olanlar belli gerisi önemsiz. Düşmanım bile demem.😀
Ben de insan sarrafıyım. Ayırt edilebilir dikkat edersen. Duygular önüne geçerse zor
Umursamadığın hangisinin ne olduğunun da bir önemi kalmıyor
Ediyorum da işte ne kadar hayatımdan çıkara biliyorum o sıkıntı
Insanlar çok iki yüzlü kime guvenecegimiz belli değil
Ayırt edemiyorum, bazen hepsi birbirine karışıyor insan nasıl düşüneceğini bilemiyor.
Nek kadar çürükleri ayıklasan da arada göremediklerin oluyor.
Herkes azda olsa kötü olduğu için, herkes düşman diyebiliriz
O vuranlar hep gizli kalıcak zannediyor ama bir şekilde düşmanlığı ortaya çıkıyor.
ayırt ediyom da def edemediğim insanlar olunca sinir oluyorum
Çok iyi ayırt ediyorum.
Çoğunu süpürdüm konteynıra 1 2 kaldı.
Hayatta tek başıma olduğumu olduğumu düşünüyorum. Bu yüzden kimse dostum değil.
Hemde o kadar iyi ayırt ediyorum ki. Çoğu dost sandıgım düşmanlarıma salağa yatıyorum..
Şöyle empati kur insan düşmanını ayıra bilse arkasından darpe almaz yani demem suki kimse dostunun veya düşmanının kim olduğunu anlaması zor
Ben edemiyorum ya düşman dediğim bazen dostumun yapmadığı şeyleri yapıyor benim için
Bugünlerde herkesin evet ayırabiliyorum deyip asla ayırt edemediği naçizane konu..
Ne dost ne düşman ediniyorum dertlestigim Allah'ım var düşman gördüğüm şeytan var o kadar
Dostuz olmaz
Genede edin ıyi dostlari
Hangi sehirdsn
Bazen gözden kaçırdığım oluyor ama genellikle ayırt ediyorum
Çok şükür direk ederim
Her insan bu konuda elbet yanılır
Dostum yaşar, düşmanım ölür.
Ee tecrübler ayırt ediyoz yani
gayet iyi ayırt edebiliyorum
Kimse ayırt edemez ne yazık ki
Biraz tanıdıktan sonra ayırt etmek kolaydır
Edemiyorum bea kim varsa dost görüyorum
Evet, anlıyorum.
Ayırt etmede uzman olduk. :)
Herkes potansiyel düşman
Hiç uğraşmıyorum hepsine aynı mesafedeyim.
AT izi it izine karışmış artık.
Genelde evet.
Evet ediyorum
Hayır
gayet net
Biraz zaman geçtikten sonra edebiliyorum
Edemiyormuşum
Ederis
Hayır
Edebiliyorum
Ayırt edemiyorum😕
Edemiyorum
Herkese mesafeli dur yeter..
yok ya salağıım ben
Evet ederim.
Ayirt ederim
Bazen
Senin gibi iki yüzlüleri ayırt edebilsek keşke
Ediyorum 🧜🏼♂️
Bazen evet.
Evet
çok mu merak ettin :D
Zorlanmam sanirim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?