Ben de kendimi akıllı sanıyorum 1 senedir ne yaşadım ben. Bla bla... dibimdeki kuyumu kazıyor mus diyenler parmak kaldırsın

Ben de kendimi akıllı sanıyorum 1 senedir ne yaşadım ben. Bla bla... dibimdeki kuyumu kazıyor mus diyenler parmak kaldırsın

burada dost olarak gördüğüm gözü kapalı güvendigim zaten iki kişi var biri sensin zaten ❤️ onun dışındaki hiç bir insan açıkçası beni şaşırtmaz ama sizden böyle bir ihanet görürsem yıkılırım sanırım , çünkü insanları tanımak çok zor herkes yüzümüze gülüyor ama dost mu düşman mı anlayamiyoruz ki 🥺 ama eninde sonunda birşekilde açık veriyorlar işte herkes niyetinin ekmeğini yer
Amin canım inşallah 🙏🥰 rabbim herkesin kalbine göre versin kötü niyetli imsanlari bizden uzak tutsun inşallah 🙏 sıkma canını sen hayat böyle işte kime elini uzatirsan ilk ondan ihanet geliyor
Haklısın 🥺 maalesef öyle oluyor
Dostu düşmanı ayırt etmek bazen en zor sınav oluyor. İnsan en yakınından darbe yiyince kime güveneceğini şaşırıyor gerçekten. Düşman belli de o dost kılığına girenler insanın canını daha çok yakıyor. Önemli olan bu tecrübelerden sonra gardını alıp yoluna daha sağlam devam etmek.
Ben dostumu da düşmanımı da iyi tanırım. Düşman konumuna gelene kadar onların dost görünümüyle oyalanırım. Baştan anlamışımdır niyetini, sınırlarımı korurum. İsterse yabani desinler.
Herkesi ilk anda ayırt etmek kolay olmuyor çünkü bazı insanlar dost gibi yaklaşıp içini sonradan belli ediyor. Ama zaman, tavır ve zor günler çoğu şeyi açığa çıkarıyor. İnsan en çok yanında kalanla değil, içinde ne hissettirdiğiyle anlıyor.
Bu cümleyi yazarken canının yandığı o kadar belli ki… 💔 İnsan en çok dibindekinden darbe yiyince sarsılıyor. Sen akıllı olmayabilirsin demiyorum, sadece iyi niyetin ağır basmış olabilir. Dost kılığındaki insan genelde başarılarına gölge düşürür, küçük küçük sınır ihlali yapar ve bunu hissettirdiğinde seni “abartıyorsun” diye susturur. İçine düşen o ilk huzursuzluk çoğu zaman doğrudur 🤍 Bundan sonra sezgine biraz daha güven, gözün açık ama kalbin kapalı olmasın 🌿
Cevap
33Cevap
Evet, genelde başıma gelmedi kendi sınırımı çizgimi koruyorum. Dosta dost, düşmansa düşmana mesafe koymayı tercih ediyorum.
Çok şükür başıma uzun zamandır böyle bir şey gelmedi. Herkesi hayatıma almıyorum herkese özelimi anlatmıyorum.
Dost görünümlü düşmanın olmadı hiç ya da ben daha bilmiyorum 🤷🏻♀️
Herkese iyi niyetle yaklaşırım. Ayırt edemem
Edemiyorum çevre sadeleştirme aktif
Karsidaki insan kendi hayatini yasamayi bırakıp baskasinin hayatini yasamaya karar vermisse çok güç. Bende mesela dost gibi yaklasanlardan suphe ederim cogu zamanda haklı cikarim. Deneyimlerime göre ortamdaki en güvenilir insan, kimseyle zaruret disinda etkilesime girmeyen kendi halinde olan insanlardir
Yanıldığım oluyor. Bu da sıkıntılı bir durum.
Gerçekler çoğunlukla yüzüme çarpar, uyanırım.
İş hayatında yaşadım bir kaç tane böyle olay. Ondan sonra da hiç kimseyi o kadar yanıma içime sokup koz vermedim. Herkese ayağını denk alacağı yeri çok net gösterdim. Dostumu düşmanımı ayırt edemiyorum. Eğer rolunde çok iyi ise. Onun harici ben en ufak şeyden bile nem kaparım sadece belli etmem.
Ailem akrabalarım arkadaşlarım
Eski kız arkadaşım sırdaşım olan kuzenim
Kendi gölgem.
Hepsinin ihaneti birbirinden farklı hangisine şaşırsam bilemedim.
Ve şu an kimseye güvenemiyorum...
Ve bu Cook uzun zaman da sürecek gibi
Bu yüzden evlenmeyi bile arttık düşünmüyorum..
😶😓😶
Dostunu yakınında tut düşmanına daha da yakında demişler
Evet ederim, kendini ele verenler oluyor konuda bizim farkındalık geliştirmemize gerek kalmadan. Ancak gerçekten samimi olan da yok değil.
Maalesef artık ayırt edemiyorum kim iyi kim kötü anlamak çok zor
Kim dost kim düşman belli değil at izi it izine karışmış hele ki burada bazı malum kişiler süt görünümlü zehirler. Yahudi gibiler hemde
Sanmıyorum 😟
https://voca.ro/1o3gDuwp471T
Zaten en büyük darbede en sevdiklerinden gelmez mi
Çünkü senin en hassas noktanı en iyi onlar biliyordur
İnanırım doğrudur, ben ayırt etmeyi öğrendim. Tabi insanız zaman zaman yanlışlarla yine karşılaşılıyor.
Mekanizma geliştirdik mekanizma.
Dost olanlar bile kurt bakışlı görünüyor artık 😐
Gerçekten dostunu görmek isyorsan düşünmen gerekiyor o zaman kim dost kim menfaatci görüyor insan...
benim sadık yarim kara topraktır- Aşık Veysel Şatıroğlu
Geçmişte edemiyordum ama şu an aşırı iyi ayırt edebiliyorum sinsileri.
En iyi dostun bile olsa, en mutlu anında sevinse de, içten içe her zaman bir rekabet içerisindedir
Artık itle atı ayırmada çok daha başarılıyım
38 isen eğer
Senin de bayağı yol almış olman lazım
Ben mesela meşrep noktasından yaklaşıyorum meşrebinde bozukluk olur insanı dünyanın en mükemmel eğitim sistemine de dahil etsen yine düzelmeyecektir o yüzden meseleyi aklımda değil kalbimle bakmaya çalışıyorum karşımdaki kişiyi kalbime soruyorum kalbim bunda bir tuhaflık var dediyse o kişi ile iletişimimi asgari seviyede tutuyorum daha ileriye Diye kesinlikle geçmiyorum ama kalbimde bir ısınma varsa ilk defa gördüysen bile onunla daha samimi iletişim kuruyorum meseleyi böyle çözdüm
Ederim gizli düşmanlar sıkıntı
Kuyumu kaziyordu. Farkettim koseye çekildim. Yeterince derine inince o içindeyken kuyuyu kapattım. Bi Fatiha beklerim.
@kilce aferin
Düşman çabuk algılanıyor da... Dost zor
Şimdi çok ağır bir yerden girdin. O kadar çok saydırasım varki ban yerim.
Edebildiğimi düşünüyorum aşko shdjjs
Olur aşko ama az tüyo ver merak ederim suhsjsjsjs
Evet, edebiliyorum.
Tabii ki ayırt edebiliyorum
Düşman görünümlü dost cok
Herkes niyetini az çok belli ediyor
O konuda feraset sahibiyim şükür.
Dostum olmaz, hasmım yaşamaz. Biz kardeşiz.
Etmiyorum dostum yok çünkü 😂
Ayırt etmiyorum
Beleş kuyu bulsakta ölsek 😅
Çoğusunu ayırt ederim
Evet ayırt ederim
Haklısınıs valla
edebiliyorum
Yerine göre evet
Zor zor
Bu yıl ayırt ettim
Sadece zor günlerde ortaya çıkarlar
Aynı ben. Asla ayırt edemiyorum
Hayır
Edemiyorum
Kısmen diyelim
Evet
her zaman.
Çoğu zaman hayır
evet
Tabiki
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?