Kızların arkadaşlıkları genel olarak daha mı kısa sürüyor sizce?

Kendim için konuşayım benim için öyle asla verdiğim değeri alamadım hiç bir zaman karşı taraftan hep 2 kişinin yanındaki 3. kişi oldum. Bu hayatın bir kötü süprizi mi acaba bana bilmiyorum. Ama benim üni yıllarında tanıdığım kızların yıllar süren dostlukları vardı
Kızların arkadaşlıkları genel olarak daha mı kısa sürüyor sizce?
Cevapla