Askerlik zorunlu olmasa yine de gider miydiniz?

Ben asla gitmezdim zaten adam yaralamak günah bir de eşcinsellik de günah ztn
Evet, giderim.
Hayır, gitmem.
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Askerlik zorunlu olmasa yine de gider miydiniz?
Cevapla