Z kuşağı, 2000 ve sonrası doğumlular biraz garip değil mi?

Kendilerinden önceki kuşaklara göre manevi değerleri daha az gelişmiş. Ayran gönüllüler. Aidiyet ve sahiplik hissine pek aşinalıkları yok. Yürekleri laubali ve içlerinde önlenemez bir boşluk var. Bunca handikaba karşı ellerindeki kozları, fiziksel güzellikleri ve gençlikleri. Peki ya onu da kaybettikleri zaman?
Z kuşağı, 2000 ve sonrası doğumlular biraz garip değil mi?
Z kuşağı, 2000 ve sonrası doğumlular biraz garip değil mi?
Cevapla