Ablamın nișanlısının burnunu kırdım. Sizce suç bende mi?

Gece vakti sarhoș halde eve gelip ablama küfrediyor olay çıkarmaya çalıșıyor herife müdahale edince de ben suçlu oluyorum. Ablam 2 gündür bu sebepten benimle konușmuyor. 2 gün sonra da iznim bittiği için gitmek zorundayım ve bu șekilde uzaklașmakta canımı sıkıyor. Sizce suç bende mi? Bu lanet șeyi ağzıyla içemiyor mu insanlar?
Ablamın nișanlısının burnunu kırdım. Sizce suç bende mi?
Cevapla