Ablamin yaptığı dogrumu?

Annem senelerdir onun çocuklarına baktı ev aldılar mesela yemek yaptı yedirdi içirdi. Bende yeğenlerime baktım o sıralar yani herseyi gözlerimle gördüm çok iyi biliyorum… bugün çocuklar büyüdü annem arada orada kalıyor bu sefer ablam yakınmaya başladı annemin işi gücü gezmekmiş. Ya dedim biraz empati yap dedim kendi evinde yanlız gezdiren yok dedim. Ondan sonra başka şeyler söylüyor. Benim kendi işlerim başımdan aşkın diyor. Ozamanlar annemde evine bos oturmadı dedim yeri geldi çocuk baktı yeri geldi yemek yaptı size dedim.. bugün o annem için iki iyilik yapsın hemen söylenmeye başlıyor … tamam kendi dertleri var ama biraz da karşındakini düşün. Ablam kendi işlerini oluncaya kadar zaten bugün işi bitti zor geliyor 😐 bende bugün evliyim ama annem bana okadar destek olmamistir. Tam tersi evlenene kadar ben ona destek oldum hep yakındaydım.. bugün hala arada bir gezdirmeye calsiisom.. durumum ablamdan daha iyi belkide bu yüzden anne duası alıyorum 🥺

annem zor insan olabilir hep damatlarından dertli birisi. Ama yaptığı iyiliklerinde unutmamak lazım. Kadını gezdir doyasıya bakalım ozaman bisey diyecekmk? Bunaldığı için herkese laf söylüyor. Onundan piskolojisi iyi değil ikisininde aslinda 🙄 ben yardım etmeye çalışıyorum ablamada ama dinlemiyor..

Ablamin yaptığı dogrumu?
Cevapla