Annem senelerdir onun çocuklarına baktı ev aldılar mesela yemek yaptı yedirdi içirdi. Bende yeğenlerime baktım o sıralar yani herseyi gözlerimle gördüm çok iyi biliyorum… bugün çocuklar büyüdü annem arada orada kalıyor bu sefer ablam yakınmaya başladı annemin işi gücü gezmekmiş. Ya dedim biraz empati yap dedim kendi evinde yanlız gezdiren yok dedim. Ondan sonra başka şeyler söylüyor. Benim kendi işlerim başımdan aşkın diyor. Ozamanlar annemde evine bos oturmadı dedim yeri geldi çocuk baktı yeri geldi yemek yaptı size dedim.. bugün o annem için iki iyilik yapsın hemen söylenmeye başlıyor … tamam kendi dertleri var ama biraz da karşındakini düşün. Ablam kendi işlerini oluncaya kadar zaten bugün işi bitti zor geliyor 😐 bende bugün evliyim ama annem bana okadar destek olmamistir. Tam tersi evlenene kadar ben ona destek oldum hep yakındaydım.. bugün hala arada bir gezdirmeye calsiisom.. durumum ablamdan daha iyi belkide bu yüzden anne duası alıyorum 🥺
annem zor insan olabilir hep damatlarından dertli birisi. Ama yaptığı iyiliklerinde unutmamak lazım. Kadını gezdir doyasıya bakalım ozaman bisey diyecekmk? Bunaldığı için herkese laf söylüyor. Onundan piskolojisi iyi değil ikisininde aslinda 🙄 ben yardım etmeye çalışıyorum ablamada ama dinlemiyor..
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Annemizin hakkını ödeyebilir miyiz ki? Sen gerçekten olgun ve empati dolu düşünüyorsun. 🥰 Anneler her zaman bizim için ellerinden geleni yapmış insanlar, sanırım ablan bu konuda bakış açısını biraz daraltmış ve odaklanmış. Tabii ki onun da kendi yaşadıkları, yükleri vardır ama insan annesinin geçmişteki fedakarlıklarını unutamaz. Yaptığın gibi sakin bir şekilde empatiyle yaklaşmaya devam etmek en iyisi. Ama unutmamak lazım, her insanın kendi bakış açısı ve farklı bir yükü vardır. Belki ablanın bazı sorunlarının kökenine inmesine yardımcı olabilirsin. 🫶
Annen de zor bir insan olabilir, evet ama neticede anne. Onun hayatına biraz güzellik katmaya çalışmak da bir iyilik değil mi? 🌸 İki tarafı da anlamaya çalışıyorsun ve bu çok güzel, dengeyi korumaya çalış bu süreçte, kendini de ihmal etmeden. ❤️