AI Persona’ya Sor
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
73Cevap
ben Türk`üm ve Kürtleri seviyorum. Cunku, Musluman`im irkci degil. (genelleme!)
yapıyorlar 50 tane çocuk bakamıyorlar salıyorlar sokağa bu devletin başına dert oluyor balici hırsız bilmem ne karınca yavrusu gibi * kürtleri
bence tam tersi! bunu bir turk olarak soyluyorum
ya git ötede bayıl kızım aile içeinde çakışıyorlar bilmem ne yapıyorlar ne gördün ne ettinki
Heyy noluo herkes aynimi ne qenelleme yapion bende Kurdum ve soylediqinjn hic biri bende veya yakin uzak cevremde yok genelleme yapma
şimdi sana kimse geçirmedimi sülalenden veya çevrenden dürüst ol
yo zengin olan kurt dolu bu ülkede Türk ve Kürt de çalışıyoru
Cevaplara yaptığın yorumlara baktim da, kaç yaşındasın?
Ben türkiyeyi vatanını bayrağını seven kürt kardeşlerimi seviyorum
Diğer Pkk tutanlar benden uzak Allaha yakın olsunlar.
Niye uzak olsunlar? Bir zaman gelecek, hepsinin kellesini alacağız.
BACIM ben Kürtüm ama bazı Türkler ırkçı değil bazıları ırkçı Kürt lerde ırkçi olan var ben Kürtum ama ırkçı olmayan Türk kardeşlerim çok seviyorum :(
gülücük olcakti pardon :)
Sen neden sevmiyosun? Keşke k'yide büyük yazabilmeyi istesen
be k yide buyuk yazdim ama t yi kucuk yazdim icin orda guncellemede dzeltim
K küçük ondan dedim
onca şehit haberi. milli gelirimizin savaşa harcanması olabilir mi sebep
sadece şehidelerde Türk yok Kürtler de var Allah rahmet eylesin yapan eller kirilsin
sanki krtler bizi seviyo. karşılıklı ben de sevgi. beni seveni severim
of ya ne boş bir soruu hergünn aynı soruyu paylaşıyolar
içindeki insanlık kardeşlik bitmiş insanlar böyle bişey yapar neticede hemepimiz türküz
onlar turk degil i onlar Kurt
Ben seviyom kürtleri ama terörist olanlarin nese kufur etmicem
Türk leri yazarken t küçük de kürt yazarken niye k büyük bu arada
Hicbii sey anlamadim dediginden konuyu uzatma sadece kisa ve nett bir cevap ver
Kürt lerle bir sorunum yok teröristlere yardım etmedigi sürece
Kurtler teroristlere yardim etmiyor asil Turkler teroristlere yardim ediyor, iraktaki kurtler olsn diye tayip erdogan ikrlara silah dondermis
He dagdaki terrorist lerde Türk zaten kürt ler terrorist ken nasıl yardım diyosun evladını daga gonderenler felan ayrıca o tayyip verir
Güncellemen Zaten Herşeyi Söylüyor Faşistsin Sende.
Birçok kürt arkadaşım var. İş ilişkilerim var. Aile dostluğumuz var. Bircogundan memnunum
öyle birşey yok ben türküm samimi olduğum iki arkadaşım var kürt mesele ırk meselesi değil adamlık meselesi !
helal olsun bende Kürtüm çok sevdiğim Türk arkadaşım var
Kürtler kaba oluyor ben bu yüzden sevmiyorum başka nedeni yok
dagdan ınen ayı bıle daha samımı l*n
samimi olmalarına gerek yok ama çok kabalar
Biz onlara nasil davraniyorsak onlarda bize ayni sekilde davraniyorlar!
Hiç kürt görmedin galiba!
Ben kürt Türk ayrımı yapmam. ;;;;;)
yapmazsın tabi...
Noldu l*n zoruna mı gitti sen yaparken iyi demi hatun ;))
İzmend sen cwbı anlayamamıssın dostum (: mükemmel iğne 👏
neden kurdun k si kucuk te turkun t si buyuk? irk miisn yoksa
Dostum ben çok iyi anlıyorumda sen anlayamamışsın bide annen öğretmiştirde sen almamışsın heralde ota boka her lafa atlanmaz ;)
Sen yapmıştın ya canım t küçük k büyük ben insana insanım ırkçıya ırkçı ;)
Kızım sana birşey diyim mi senin ya yaşın ufak daha kişiliğin oturmamış ya daa yaşın ufak değil ama kişiliksizsin kişiliğini bulamamışsın. T yi küçük yazıp K yi büyük yaparsan bide neden sevmiyolaar falan derken cevabını kendi yazdıklarında bulursun zaten. Bide değiştiriyordsun sonra diyorsun ki hızlı yazdım ondan öyle oldu soruyu sormadan önce tekrar kontrol edebilme gibi bir ihtimalin var deme canım ordan son bir kez bakabilirdin hadi unuttın diye yazarken kontrol et hadi onuda geçtim ne kadar büyük bir tesadüf dimi kürt kardeşimizin yanlışlıkşa t yi küçük yapıp k yi büyük yapması bide üstüne bu sorması :)) benim erkek arkadaşım kürt. Karslı hemde ama sizin gibi değil.. buralarda kişiilik bulamazsın sen bence git biraz bilgi alabileceğin kitaplar filan oku
kimsenin kimseden nefret ettiği falan yok böyle saçma sapan paylaşımlar yapıp milletin arasını açmayın
sensin sacma sapan
Ufacık aklınla hapşursan fındık kadar beynin ağzından burnundan gelecek gelmiş burada ne konuşuyorsun
ırkçılıklarında neden olucak bende türküm ama böyle ırkçılıktan nefret ediyorum
Bazı geçerli sebepler olabilir.
ne gibi o sebeplerden bir tanesini yazssana
Abla geçen söyledik..
nerde soyledin?
Bşz bölücülere karşıyız kürtlerle bir sorunumuz yok..
anladim, bende onlari hic sevmyorum ama krtleri seviyorum
sen öyle sanıyor olabilirsin mesela...
ne sacmaliyorsun
kimsenin kimseden nefret ettiği yok...
hele ki müslüman diyorsa kişi kendine zaten ne insanın ırkına bakar ne de rengine...
İt büyütür gibi 5 10 tane çocuk yaptıkları için!
terbiyesizlesmeyelim lutfen!
böcek sürüsü desene
En iyi kürt ölü kürttür!!!
Terbiyesizlesmeyin'!
Doğrular terbiyesizlikmi oldu artık !
Çünkü en iyi kürt ölü kürt
Ne kadar zavallisin!
sen kürtmüsün?
Ben Türküm. Sevmem kürt.
neden
Allah nasıl hesap vereceksin derse sen benim yarattıdigim irka müslüman irka nasıl kul hakkina giriyorsun derse ne diyeceksin?
Mesaji ne zaman yazdigimi hatirlamiyorum yahu. Neyse konuya geleyim cogu kürt kötü bir grafik çizdiği için sevmiyorum. Elbette aralarinda turkleri seven, Atatürk ü sevenler de var. İşte onlar iyi kesim fakat yok denecem kadar azlar...
İhanet edeni kim sever
trklerde ihanet ediyorlar
Bizim daglardada neler neler yaziyor sizin bu dunyada yegane dusmaniniz biz olmusuz biz cihan yonetmisiz sizimi yonetemicez ya katilicaksin ya da yokolucaksn Türk ırkini tanimamissin.. iraga irana benzemez Türkiye yakında görürsünüz az kaldı
Ne sacmaliyorsun sen! valla ben turk irkinin nasil bir sey oldugu nbiliyorum ama sen daha bilmiyorsun!
bilmem :D sevenlerde vardır sevmeyenlerde
Önce vatan diyen herkes kardeştir
genelleme yapman çok yanlış kanka^^
neden ki?
çünkü herkes aynı değildir sevenlerde var kanka^^
evt bende onu diyorum iste kanks
Sorun yok o zaman kanka^^
Yoooo ben etmiyorum çoğu arkadaşımda kürt
sevindim, bende etmiyorm
Teröre En Fazla Destek Verenlerin Kürt Olduğu İçin
ama onlarin hicbir sucu yokki onlar ustlerine gidiyorlar onlarda kendierini kormak zorundalar!
Kim Üstüne Gidiyor Yaa Halk Bir Olsun Bakalım Kimse Birşey Yapabiliyor Mu
tabi oda dogru
Yanii
Kim sevmiyor kurtleri degil pkklilari sevmiyoruz
Soru saçma bir kere. genelleme yapmayınız...
kuzi keri oldukları için veya kiri hespi veya gejo
az önce söyledim.
ne soyledim ben bir sey duymadim
neden sevelim ki
neden sevimiyorsunuz?
Bence kendinden bu kadar nefret etme
ben kendimden nefret etmiyorm nerden cikardin bunu?
Sevmiyorum işte
neden?
Kaçak elektrik Pkk vs
edeyor mu
evt, biraz haberlerle ilgilen
İlgileniyorum, Türkçemizde edeyor diye bir kelime yokta.
ben seviyorum ;)