Seçilmiş yalnızlık mı çaresiz bir yalnızlık mı?

26 yaşındayım İnsanlari tanıyan yalnizlasir sözünü yaşayarak anladım. İlim guzel şiir güzel çizim güzel susmak güzel ne kötü biliyor musunuz sizden konuşmanızı isteyip konuştuklarınızı anlamamaları kötü
Bir kahve icmek isteyip hakkını verememeleri kötü öyle ya kahve muhabbet ister...
Tüm saygılı tavirlariniza ragmen laubali bir üslup sergilenmesi kötü
Daha kötüsü evet ben yaşımın insanı degilim ama onlarda değil..
Yani bu seçilmiş bir yalnızlık mı çaresiz bir yalnızlık mı oda belli değil zaten
Seçilmiş yalnızlık mı çaresiz bir yalnızlık mı?
Seçilmiş yalnızlık mı çaresiz bir yalnızlık mı?
Cevapla